Geplaatst: 15 maart 200619 jaren comment_365340 Links naar goede gratis font sites: 1001FreeFonts Free-Fonts FontFreak DaFont <---- Aanrader! AcidFonts 1001Fonts Abstract Fonts Simply The Best HighFonts FontHeaven EternalFonts Free-Fonts DK Font Village BT Graphix FontsPlanet GreatFreeFonts LotsAFonts Mouse Fonts <---- Aanrader! Sketchpad SmackBomb FryFonts FontFace TypeNow Met hulp van P-Jamma_______________________________________ Ik zal deze lijst regelmatig updaten, ik hoop dat jullie er wat aan hebben! Bewerkt: 16 maart 200619 jaren door DaddyPimp
Geplaatst: 15 maart 200619 jaren comment_365451 Ik vind dat dit misschien wel een plaatsje mag in de Adobe Photoshop Guide. Bij de resources. Alleen ik vind het fijn dat je al deze site's op een rijtje zet. Want bij DaFont vind ik ook niet alles kutgw
Geplaatst: 15 maart 200619 jaren comment_365537 KUTGW Sorry, maar begint dit niet een beetje op spam te lijken? Nete lijst, wat zijn het er veel zeg! Misschien zou je er nog een kleine beschrijving achter kunnen zetten wat voor catogorieen fonts het zijn? En die dan ook weer verdelen. KUTGW
Geplaatst: 15 maart 200619 jaren comment_365579 KUTGW Sorry, maar begint dit niet een beetje op spam te lijken? Ken je de afkorting niet? Nee dus.
Geplaatst: 15 maart 200619 jaren comment_365590 KUTGW Sorry, maar begint dit niet een beetje op spam te lijken? Ken je de afkorting niet? Nee dus. Daar heb ik het niet over. Ik vindt het persoonlijk spam als je maar vijf letters in een post zet. Je had er bijv. bij kunnen zetten wat er beter aan kan? ect ect.
Geplaatst: 15 maart 200619 jaren comment_365705 De 2 posts boven mij kunnen door sommige moderators als spam gezien worden, PM plz. Ontopic: Ik vind het een hele goede lijst en kende veel van die sites nog niet, ookal zit ik al een jaar of 5 in het Photoshop wereldje(niet designen, wel weten.)
Geplaatst: 16 maart 200619 jaren comment_366055 Mooi! weet iemand hoe je fonts in je map zet? ik heb een .ttf bestand en een .wri bestand welke moet waar? alvast bedankt!
Geplaatst: 16 maart 200619 jaren comment_366057 Je moet ze in: Deze computer>(C:)>Windows>Fonts zetten. Je moet de .ttf hebben, geloof ik. Afkorting: True Type Font? (Weet ik niet zeker, volgens mij klopt er niks van.) Bewerkt: 16 maart 200619 jaren door -Matthijs-
Geplaatst: 16 maart 200619 jaren comment_366059 Ik mag niet in de map snuffelen, ik ben wel admin op deze pc
Geplaatst: 17 maart 200619 jaren Auteur comment_366732 waar kan ik ergens de font van 50 cent vinden ?? Een font van 50 Cent bestaat volgens mij niet... Het G-Unit font wel alleen daar moet je voor betalen.
Links naar goede gratis font sites:
1001FreeFonts
Free-Fonts
FontFreak
DaFont <---- Aanrader!
AcidFonts
1001Fonts
Abstract Fonts
Simply The Best
HighFonts
FontHeaven
EternalFonts
Free-Fonts DK
Font Village
BT Graphix
FontsPlanet
GreatFreeFonts
LotsAFonts
Mouse Fonts <---- Aanrader!
Sketchpad
SmackBomb
FryFonts
FontFace
TypeNow
Met hulp van P-Jamma_______________________________________
Ik zal deze lijst regelmatig updaten, ik hoop dat jullie er wat aan hebben!
Bewerkt: door DaddyPimp