Geplaatst: 21 september 200420 jaren comment_29491 Hallo mensen...Ik heb mijn eigen site gemaakt die vooral gericht is naar beginnende modders...Er staat veel info op over modden en veel tutorials de site is gtamodding.gtagames.nl veel plezier
Geplaatst: 26 september 200420 jaren Auteur comment_30826 ow stuur maar eens door dan..ik heb je een pb gestuurd
Geplaatst: 26 september 200420 jaren comment_30950 Off topic Edmania wil je ophouden met spammen. Je spammt om elke keer dat je iets gedaan heb ofzo. En gebruik ook eens google. Niet beledigend bedoelt maar probeer het is gewoon. Ik ben geen moderator ofzo maar ik wil gewoon voor mijn mening uitkomen. Postaldude
Geplaatst: 26 september 200420 jaren Auteur comment_30971 Off topic Edmania wil je ophouden met spammen.Je spammt om elke keer dat je iets gedaan heb ofzo. En gebruik ook eens google. Niet beledigend bedoelt maar probeer het is gewoon. Ik ben geen moderator ofzo maar ik wil gewoon voor mijn mening uitkomen. Postaldude yup daar heb je wel gelijk in postaldude..nier om ieder klein ding een topic starten maar ook een zelf het initiatief nemen om verschillende sites af te zoeken
Geplaatst: 26 september 200420 jaren comment_30976 okey maar eclipse ik ehb nog een skin voor je ik heb je toegevoegd bij msn kun je daar ff opkomen
Geplaatst: 3 oktober 200420 jaren comment_32780 help........... als ik bij colmaker op generate file druk dan geeft ie X-en weer en chrasht ie wat moet ik hier aan doen?
Geplaatst: 4 oktober 200420 jaren Auteur comment_32911 met die X-en dat is goed..maar crashen :huh: meestal alsie klaar is met het maken van de colfile dan kan je hem gelijk opslaan..wat bedoel je met crashen??? een error of sluit en programma zich af?? vertel eens wat meer
Geplaatst: 4 oktober 200420 jaren comment_32924 lama.. hep um opniew gedownload en uitgepakt en hij doet het weer =) tog bedankt!
Geplaatst: 4 oktober 200420 jaren Auteur comment_32925 oke graag gedaan..ik hoor natuurlijk ook graag als het gelukt is :lol:
Geplaatst: 6 oktober 200420 jaren Auteur comment_33422 check http://gtamodding.gtagames.nl/ ik heb een nieuwe layout gemaakt..ik vind het veel mooier dan de vorige
Hallo mensen...Ik heb mijn eigen site gemaakt die vooral gericht is naar beginnende modders...Er staat veel info op over modden en veel tutorials
de site is gtamodding.gtagames.nl
veel plezier