Geplaatst: 15 maart 200619 jaren comment_365688 Ik benb al een tijdje op zoek naar de mercedes-benz sl. Alllen het enige wat ik tegen kom is de cl cabrio. Heeft toevalig iemand hem,is hem tegen gekomen of weet waar die te downloaden is zou dat dat graag willen weten.
Geplaatst: 15 maart 200619 jaren comment_365754 Ja hoor, ik heb hem voor jouw Maar het is echter heel makelijk te vinden, Ik zal je een paar sites gevn waar je 100-de auto-mods vind Hier Kijk links onderaan bij ''network'' en klik daar San Andreas aan Hier Kijk rechts bovenaan bij GTA San Andreas ''Car Mods'' Verder nog veel succes met (Auto) moddden van je San Andreas Als je je Mercedes S daar niet vind PM me dan ! Tim V.V. Bewerkt: 15 maart 200619 jaren door Tim Van Vynckt
Geplaatst: 16 maart 200619 jaren Auteur comment_365998 Daaar kan ik geen mercedes SL vinden heb jij dan wel de ------SL------
Ik benb al een tijdje op zoek naar de mercedes-benz sl. Alllen het enige wat ik tegen kom is de cl cabrio. Heeft toevalig iemand hem,is hem tegen gekomen of weet waar die te downloaden is zou dat dat graag willen weten.