March 15, 200619 yr heey, weet iemand hoe je met windows movie maker zo'n plaatje zet in de krant die je als titelafsluiting kan doen als je een fim hebt gemaakt??? want nu krijg je gewoon een blauw vakje
March 15, 200619 yr Als ik me niet vergis kun je alleen tekst in dat hokje doen Edit: ff gecheckt: je kan geen plaatje instellen Edited March 15, 200619 yr by Moonbeam
March 15, 200619 yr Author Als ik me niet vergis kun je alleen tekst in dat hokje doen Edit: ff gecheckt: je kan geen plaatje instellen jewel, ik zag in een filmpje van iemand anders dat ie er ook een plaatje inhad
March 15, 200619 yr tuurlijk kan dit wel het is vrij simpel! als je naar ''titels of verantwoording maken'' gaat, moet je "titel op de geselecteeerde clip" doen. Nu moet je het op het juiste stukje in de tijdlijn plaatsen en je bent klaar Quinton
March 15, 200619 yr Author tuurlijk kan dit wel het is vrij simpel!als je naar ''titels of verantwoording maken'' gaat, moet je "titel op de geselecteeerde clip" doen. Nu moet je het op het juiste stukje in de tijdlijn plaatsen en je bent klaar Quinton bedankt quinton, het is gelukt
heey, weet iemand hoe je met windows movie maker zo'n plaatje zet in de krant die je als titelafsluiting kan doen als je een fim hebt gemaakt???
want nu krijg je gewoon een blauw vakje