Geplaatst: 16 maart 200619 jaren comment_366548 Hallo mense, Sinds ik vandaag mijn MTA heb upgedate naar versie 1.1 loopt hij telkens vast in het spel... ik kan dan niet meer naar windows terugkeren om hem dan via ctr-alt-delete af te sluiten. allemaal erg irritant om hem telkens te resetten... Ik hoop dat hier nog een oplossing voor zal komen... Mijn vraag: hebben de forumleden hier ook een oplossing of suggestie voor? zeg het dan alsjeblieft... p.s. ik zal niet de enige zijn
Geplaatst: 17 juli 200618 jaren comment_469763 Dit is echt de aller en allerslechtse update ooit, bij mij werkt het echt voor geen meter. De ene keer slaat hij gewoon gelijk vast na het loadscreen, soms blijft de 'respawn after 1 second' gewoon zo staan en veranderd die 1 niet. En nog wel het aller vervelendste, na 2-3 minuten crashed het spel en kan je alleen nog maar je pc restarten. Ik weet echt niet waar het aan ligt. Ik heb gta legaal, mijn systeemeisen zijn prima in orde, en single player doet het prima en versie 1.0 deed het ook prima. Ik heb de patch en met of zonder ik hou dezelfde problemen. Ik denk dat ik het beste kan wachten op een nieuwe patch of een versie 1.2 (wat weer een maand gaat duren) Ik voeg me hier direct aan toe, ik heb bijna precies dezelfde problemen zoals ik hierboven al vermelde. Sommige mensen uit mijn omgeving kunnen wel spelen. Ze hebben zelfs een slomere pc. Ik zoals upstream ook alles legaal, windows. Gta en mta de originele versie van fileplanet.com. Ik weet niet hoor ik hoop dat één computer techniscus het antwoordt weet . ook ik heb hetzelfde probleem, alles is legaal, geen verdere mods gebruikt, maar het probleen blijft, helaas.....
Hallo mense,
Sinds ik vandaag mijn MTA heb upgedate naar versie 1.1 loopt hij telkens vast in het spel...
ik kan dan niet meer naar windows terugkeren om hem dan via ctr-alt-delete af te sluiten.
allemaal erg irritant om hem telkens te resetten...
Ik hoop dat hier nog een oplossing voor zal komen...
Mijn vraag:
hebben de forumleden hier ook een oplossing of suggestie voor?
zeg het dan alsjeblieft...
p.s. ik zal niet de enige zijn