Jump to content
Geplaatst:
comment_366641

Vandaag is de serie Prison Break op RTL5 begonnen...

Prison-breaklogo.jpg

Plot:

Prison Break vertelt het verhaal van Lincoln Burrows die veroordeeld is tot de doodstraf vanwege de moord op de broer van de Vice President, Lincoln blijft erbij dat hij onschuldig is en alleen zijn broer gelooft hem. Zijn broer Micheal Scofield wiens bedrijf de gevangenis heeft ontworpen, zorgt ervoor dat hij zelf ook opgepakt word hij word naar de zelfde gevangenis gestuurd, in de hoop met zijn wijsheid samen met zijn broer uit de gevangenis te ontsnappen. Eenmaal binnen ontdekt dat er een heel complot is om er voor te zorgen dat Lincoln Scofield de doodstraf zou krijgen.

14_282x210.jpg

Cast:

Cast-DominicPurcell.jpg

Dominic Purcell as Lincoln Burrows

SarahWayneCallies.jpg

Sarah Wayne Callies as Dr. Sara Tancredi

WentworthMiller.jpg

Wentworth Miller as Michael Scofield

RobinTunney.jpg

Robin Tunney as Veronica Donovan

PeterStormare.jpg

Peter Stormare as John Abruzzi

MarshallAllman.jpg

Marshall Allman as LJ Burrows

AmauryNolasco.jpg

Amaury Nolasco as Fernando Sucre

Ook deze serie word weer bestempeld als ''het kijkcijfer kanon uit Amerika'' of ''de hitserie uit Amerika''. En van wat ik tot dusver van de serie heb gezien kan ik het best begrijpen. :*D

Deze serie bied een hoop potentieel om ook in Nederland flink te gaan scoren, in Amerika denken ze er nu over na om een 2e seizoen te maken. Maar daar hoeven wij ons nog niet druk om te maken, Seizoen 1 is nog maar net begonnen, en ik moet zeggen dat ik wou dat het nu alweer Donderdag was. In Amerika heeft Prison Break al twee nominaties voor een Golden Globe Award en een award voor Favorite New TV Drama ontvangen.

Wat vinden jullie van deze serie?

Wat vonden jullie van de eerste episode?

Uitzendtijd:

Elke Donderdag om 21:30, RTL 5

• Reacties 268
  • Bezichtigingen 26.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_595301
Maar wanneer begint PRison Break nou weer precies.

Ik kijk het elke week.

Jammer dat het nu zo lang duurt :-(

Dat staat in de berichten hier boven. Maar goed, in Nederland begint het weer op donderdag 26 April. Er is nu een winterstop bezig, volgens mij heeft dit ook nog met rechten te maken. In Amerika zijn ze geloof ik afgelopen maandag alweer begonnen.

Geplaatst:
comment_596857

Maar wanneer begint PRison Break nou weer precies.

Ik kijk het elke week.

Jammer dat het nu zo lang duurt :-(

Dat staat in de berichten hier boven. Maar goed, in Nederland begint het weer op donderdag 26 April. Er is nu een winterstop bezig, volgens mij heeft dit ook nog met rechten te maken. In Amerika zijn ze geloof ik afgelopen maandag alweer begonnen.

Oh, sorry dat ik weer eens niet goed gekeken heb :bonk:

Dankje ! :$

• 1 maand later...
  • 2 maanden later...
Geplaatst:
comment_665403

Aangezien er veel mense die van Prison break houden,maakl ik dit!

enjoy!

Vanavond Op Prison Break (Kanaaltwee!): Vanavond om 21.20

Prison Break

UNEARTHED

Scofield verneemt dat Tweener omgekomen is en dat agent Mahone enkele bestanden van zijn harde schijf heeft kunnen recupereren. Hij beseft meteen dat Mahone via die harde schijf stukken van zijn plannen in handen heeft.

RENDEZ-VOUS

Nadat L.J. door de politie is aangereden in Arizona, worden zowel hij als zijn vader, Lincoln Burrows, in de handboeien geslagen. Het nieuws rond de arrestatie van Burrows wordt in heel het land positief onthaald. Mahone is enkel nog gefixeerd op Scofield die in Gila, Nieuw-Mexico, een rendez-vous heeft met Sara Tancredi.

>>> Door NandroDavids: Sorry, maar hier hadden we al een topic over...samengevoegd<<<

Bewerkt: door NandroDavids

Geplaatst:
comment_669030

Vanavond weer PrisonBreak ik heb er al een stukje van internet gezien alleen raad je aan om niet op internet te kijken want dat is heel irritant dan gaat veel te snel en dan begin je het saai te vinden.

En mensen aub niet vertellen wat er gaat gebeuren is niet leuk voor de andere.

Geplaatst:
comment_675639
Vanavond weer, ben benieuwd. Hoe was het vorige keer ook al weer afgelopen? Op het einde?

Weet je nog met die trein? Toen ze die trein mensen lieten rennen. Er was niet echt een cliffhanger volgens mij.

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_700308
Het is dan zover! weer een nieuwe PrisonBreak aflevering!

Vanavond om 21:30!!

jup, ga je dat elke week zeggen? :schater:

Nee maar ik wou dat gewoon even mededelen mischien vervelen sommige mensen zich en zijn het vergeten.

Geplaatst:
comment_700311
Het is dan zover! weer een nieuwe PrisonBreak aflevering!

Vanavond om 21:30!!

jup, ga je dat elke week zeggen? :schater:

Nee maar ik wou dat gewoon even mededelen mischien vervelen sommige mensen zich en zijn het vergeten.

niemand zal ooit PB vergeten! :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.