Jump to content
Geplaatst:
comment_366641

Vandaag is de serie Prison Break op RTL5 begonnen...

Prison-breaklogo.jpg

Plot:

Prison Break vertelt het verhaal van Lincoln Burrows die veroordeeld is tot de doodstraf vanwege de moord op de broer van de Vice President, Lincoln blijft erbij dat hij onschuldig is en alleen zijn broer gelooft hem. Zijn broer Micheal Scofield wiens bedrijf de gevangenis heeft ontworpen, zorgt ervoor dat hij zelf ook opgepakt word hij word naar de zelfde gevangenis gestuurd, in de hoop met zijn wijsheid samen met zijn broer uit de gevangenis te ontsnappen. Eenmaal binnen ontdekt dat er een heel complot is om er voor te zorgen dat Lincoln Scofield de doodstraf zou krijgen.

14_282x210.jpg

Cast:

Cast-DominicPurcell.jpg

Dominic Purcell as Lincoln Burrows

SarahWayneCallies.jpg

Sarah Wayne Callies as Dr. Sara Tancredi

WentworthMiller.jpg

Wentworth Miller as Michael Scofield

RobinTunney.jpg

Robin Tunney as Veronica Donovan

PeterStormare.jpg

Peter Stormare as John Abruzzi

MarshallAllman.jpg

Marshall Allman as LJ Burrows

AmauryNolasco.jpg

Amaury Nolasco as Fernando Sucre

Ook deze serie word weer bestempeld als ''het kijkcijfer kanon uit Amerika'' of ''de hitserie uit Amerika''. En van wat ik tot dusver van de serie heb gezien kan ik het best begrijpen. :*D

Deze serie bied een hoop potentieel om ook in Nederland flink te gaan scoren, in Amerika denken ze er nu over na om een 2e seizoen te maken. Maar daar hoeven wij ons nog niet druk om te maken, Seizoen 1 is nog maar net begonnen, en ik moet zeggen dat ik wou dat het nu alweer Donderdag was. In Amerika heeft Prison Break al twee nominaties voor een Golden Globe Award en een award voor Favorite New TV Drama ontvangen.

Wat vinden jullie van deze serie?

Wat vonden jullie van de eerste episode?

Uitzendtijd:

Elke Donderdag om 21:30, RTL 5

• Reacties 268
  • Bezichtigingen 26.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_706638
Was het Sucre's vriendin Maricruz die dood in de kast lag twee afleveringen geleden? Dat hoorde ik vandaag op school opeens. En ik denk niet dat Sucre dood is, hij lag midden op een hele drukke straat, dan helpt iemand hem heus wel.

Nee het is niet Maricruz, het is het "for money I like anyTieng" hoertje die je aan het begin van die aflevering opgepikt ziet worden door T-Bag. Het zou redelijk onlogisch zijn als Bellick Maricruz ongezien vanuit Mexico naar Panama kreeg met Sucre die hij ook in de gaten moet houden.

Op de Engelse boards las ik een aantal weken terug dat ze Sara verdacht vonden, ze lijkt Linc te negeren en verdwijnt dan plots in het niets. Vond het zelf ook wel raar, wat denken jullie ervan?

Geplaatst:
comment_706755
Was het Sucre's vriendin Maricruz die dood in de kast lag twee afleveringen geleden? Dat hoorde ik vandaag op school opeens. En ik denk niet dat Sucre dood is, hij lag midden op een hele drukke straat, dan helpt iemand hem heus wel.

Nee het is niet Maricruz, het is het "for money I like anyTieng" hoertje die je aan het begin van die aflevering opgepikt ziet worden door T-Bag. Het zou redelijk onlogisch zijn als Bellick Maricruz ongezien vanuit Mexico naar Panama kreeg met Sucre die hij ook in de gaten moet houden.

Op de Engelse boards las ik een aantal weken terug dat ze Sara verdacht vonden, ze lijkt Linc te negeren en verdwijnt dan plots in het niets. Vond het zelf ook wel raar, wat denken jullie ervan?

Ik weet niet, mij is het niet opgevallen... Ze praat inderdaad niet veel met Linc. Alleen met Michael. Maar dat komt omdat ze van elkaar houden. Maar dan kan je nog wel met Linc praten... Ik weet het niet.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_711651
Eind augustus(ik geloof 24 of 27 augustus) komt de eerste aflevering van seizoen 3 op de buis, in Amerika dan toch. :)

Ik geloof dat Prison Break in de Herfst (Oktober) weer verder gaat, ik hou jullie wel weer op de hoogte over de echte premiere date.. :)

• 2 maanden later...
Geplaatst:
comment_765327

Ik schop het topic maar weer eens omhoog, aangezien het nog maar een dikke 2 weken is totdat het weer begint. 17 september is het namelijk zover, seizoen 3 gaat van start in de US of A. Enige tijd geleden is er een promo te zien geweest op de Amerikaanse zender FOX, die het programma uitzend. Enige korte flitsen geven al aan: De gevangen cq vijanden van elkaar moeten nu samenwerken om uit Sona (de gevangenis) te ontsnappen waar zelfs geen bewaker meer durft te komen.

Op enkele officiële Amerikaanse sites is een 17 minuten-durig filmpje te bekijken van de eerste aflevering van dit seizoen. Omdat dit blijkbaar alleen voor Amerikaanse IP-adressen werkt, voila een bekijk-linkje. Je moet maar voor jezelf opmaken of je het nu al wil zien, RTL5 zegt er nog niets over.

Tevens is de DVD-box van Seizoen 2 ook te koop, voor €80,- is het in jou bezit.

Geplaatst:
comment_765669

Wat ik niet snap is dat ik op de officiële site heb bekeken van Fox en daar stond bij 'Schedule' dat Prison Break afgelopen maandag er daar al op was..?

Geplaatst:
comment_765891
Wat ik niet snap is dat ik op de officiële site heb bekeken van Fox en daar stond bij 'Schedule' dat Prison Break afgelopen maandag er daar al op was..?
Maandag waren afleveringen 17 en 18 van het tweede seizoen erop. Houd je muis maar eens op "prison break", dan zie je dat het een link is naar een beschrijving van die afleveringen ;).
Geplaatst:
comment_765903
Ik schop het topic maar weer eens omhoog, aangezien het nog maar een dikke 2 weken is totdat het weer begint. 17 september is het namelijk zover, seizoen 3 gaat van start in de US of A. Enige tijd geleden is er een promo te zien geweest op de Amerikaanse zender FOX, die het programma uitzend. Enige korte flitsen geven al aan: De gevangen cq vijanden van elkaar moeten nu samenwerken om uit Sona (de gevangenis) te ontsnappen waar zelfs geen bewaker meer durft te komen.

Op enkele officiële Amerikaanse sites is een 17 minuten-durig filmpje te bekijken van de eerste aflevering van dit seizoen. Omdat dit blijkbaar alleen voor Amerikaanse IP-adressen werkt, voila een bekijk-linkje. Je moet maar voor jezelf opmaken of je het nu al wil zien, RTL5 zegt er nog niets over.

Tevens is de DVD-box van Seizoen 2 ook te koop, voor €80,- is het in jou bezit.

Bedankt Preddy. Trailer ziet er wel zo tering mooi uit...gaat weer genieten worden. Ik krijg weer die echte PB feeling man

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_793200

@hierboven : yeeeesssss :dans: :dans:

Trouwens ik heb de eerste 17 minuten al gezien in de zomervakantie

want die was uitgelekt

Bewerkt: door GTA-fan2

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.