Jump to content
Geplaatst:
comment_366641

Vandaag is de serie Prison Break op RTL5 begonnen...

Prison-breaklogo.jpg

Plot:

Prison Break vertelt het verhaal van Lincoln Burrows die veroordeeld is tot de doodstraf vanwege de moord op de broer van de Vice President, Lincoln blijft erbij dat hij onschuldig is en alleen zijn broer gelooft hem. Zijn broer Micheal Scofield wiens bedrijf de gevangenis heeft ontworpen, zorgt ervoor dat hij zelf ook opgepakt word hij word naar de zelfde gevangenis gestuurd, in de hoop met zijn wijsheid samen met zijn broer uit de gevangenis te ontsnappen. Eenmaal binnen ontdekt dat er een heel complot is om er voor te zorgen dat Lincoln Scofield de doodstraf zou krijgen.

14_282x210.jpg

Cast:

Cast-DominicPurcell.jpg

Dominic Purcell as Lincoln Burrows

SarahWayneCallies.jpg

Sarah Wayne Callies as Dr. Sara Tancredi

WentworthMiller.jpg

Wentworth Miller as Michael Scofield

RobinTunney.jpg

Robin Tunney as Veronica Donovan

PeterStormare.jpg

Peter Stormare as John Abruzzi

MarshallAllman.jpg

Marshall Allman as LJ Burrows

AmauryNolasco.jpg

Amaury Nolasco as Fernando Sucre

Ook deze serie word weer bestempeld als ''het kijkcijfer kanon uit Amerika'' of ''de hitserie uit Amerika''. En van wat ik tot dusver van de serie heb gezien kan ik het best begrijpen. :*D

Deze serie bied een hoop potentieel om ook in Nederland flink te gaan scoren, in Amerika denken ze er nu over na om een 2e seizoen te maken. Maar daar hoeven wij ons nog niet druk om te maken, Seizoen 1 is nog maar net begonnen, en ik moet zeggen dat ik wou dat het nu alweer Donderdag was. In Amerika heeft Prison Break al twee nominaties voor een Golden Globe Award en een award voor Favorite New TV Drama ontvangen.

Wat vinden jullie van deze serie?

Wat vonden jullie van de eerste episode?

Uitzendtijd:

Elke Donderdag om 21:30, RTL 5

• Reacties 268
  • Bezichtigingen 26.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1145728

Vanaf vanavond (21:30) begint Prison Break weer op RTL5. We beginnen met de laatste aflevering van het vorig seizoen, vanaf volgende week zijn er weer nieuwe afleveringen. Zeker kijken dus!

Geplaatst:
comment_1145737

Oke, bedankt voor het melden.

Alhoewel ik toch gelijk loop met Amerika, ik ben nu bijvoorbeeld seizoen 4, aflevering 8 aan het kijken. :Y

Mvg,

Flitskikker

Bewerkt: door Flitskikker

Geplaatst:
comment_1153690
Oke, bedankt voor het melden.

Alhoewel ik toch gelijk loop met Amerika, ik ben nu bijvoorbeeld seizoen 4, aflevering 8 aan het kijken. :Y

Mvg,

Flitskikker

hoe kun jij die zien?

Vanavond dan eindelijk de eerste nieuwe aflevering, het werd eens tijd :puh:

mooi :tu:

duurde lang voordat de serie terug was

Bewerkt: door ken9

Geplaatst:
comment_1156123
Ik heb hier wel is van gehoort van de Prison Break.

Lijkt me best leuk.

Is het ook! Ik volg het al vanaf het begin. Heb seizoen 3 al gezien op DVD, maar is lang geleden dus leuk om terug te kijken.

Weet iemand of na de afleveringen van seizoen 3 seizoen 4 uitgezonden wordt?

Geplaatst:
comment_1156235
Weet iemand of na de afleveringen van seizoen 3 seizoen 4 uitgezonden wordt?
Simpel ja volstaat, dus als het goed is over een weekje of 5 dat seizoen 4 begint.
  • 3 maanden later...
Geplaatst:
comment_1269577

Hoi, ik ben ook een erg grote fan van Prison Break. Ik heb alle afleveringen gekeken, echt erg gaaf is het telkens als het reclame is word ik helemaal boos. K*t reclames... :7 Het is erg spannend en je weet niet wat er komen gaat, nu ging het over Scylla. Ze hebben vier kaarten, terwijl ze er zes moeten. Scylla was een zeemonster uit het Griekse mythologie, Scylla was ooit een knappe nimf, toen Glaucas haar de liefde verklaarde veranderde de Kirke haar uit jaloezie om in een monster, met de romp en het hoofd van een vrouw, zes hondenkoppen met daarin drie rijen tanden, zij had twaalf poten en haar lichaam eindigde in een vissenstaart. Als je alle zes de kaarten hebt dan heb je eigenlijk het hart van The Company. Maar nu heb ik gehoord dat ze ermee stoppen, ze hadden nog niet alle 6 de kaarten en de serie stopt. Waarom, en is het definitief? :)

Bewerkt: door GTA Haas

Geplaatst:
comment_1269774

Toen ik vorige week intunde op mijn favoriete dinsdagavondzender kwam ik "House" tegen :duh:. Ik weet het niet waarom ze nu alweer stoppen. Voorlopig kijk ik dat programma op SBS6, ook een heerlijke serie: Flashpoint :dans: .

Geplaatst:
comment_1271557
Toen ik vorige week intunde op mijn favoriete dinsdagavondzender kwam ik "House" tegen :duh:. Ik weet het niet waarom ze nu alweer stoppen. Voorlopig kijk ik dat programma op SBS6, ook een heerlijke serie: Flashpoint :dans: .

FlashPoint is ook een mooie serie, maar ik mis Prison Break echt... :-(

• 2 maanden later...
Geplaatst:
comment_1343410

Opgelet!

Morgen om 20:10 word er weer Prison Break uitgezonden! We beginnen met een een aflevering die we al gezien hebben van het vorige seizoen. Direct daarna mogen we genieten van een nieuwe aflevering! Bron: RTL.nl

• 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.