Jump to content
Geplaatst:
comment_366641

Vandaag is de serie Prison Break op RTL5 begonnen...

Prison-breaklogo.jpg

Plot:

Prison Break vertelt het verhaal van Lincoln Burrows die veroordeeld is tot de doodstraf vanwege de moord op de broer van de Vice President, Lincoln blijft erbij dat hij onschuldig is en alleen zijn broer gelooft hem. Zijn broer Micheal Scofield wiens bedrijf de gevangenis heeft ontworpen, zorgt ervoor dat hij zelf ook opgepakt word hij word naar de zelfde gevangenis gestuurd, in de hoop met zijn wijsheid samen met zijn broer uit de gevangenis te ontsnappen. Eenmaal binnen ontdekt dat er een heel complot is om er voor te zorgen dat Lincoln Scofield de doodstraf zou krijgen.

14_282x210.jpg

Cast:

Cast-DominicPurcell.jpg

Dominic Purcell as Lincoln Burrows

SarahWayneCallies.jpg

Sarah Wayne Callies as Dr. Sara Tancredi

WentworthMiller.jpg

Wentworth Miller as Michael Scofield

RobinTunney.jpg

Robin Tunney as Veronica Donovan

PeterStormare.jpg

Peter Stormare as John Abruzzi

MarshallAllman.jpg

Marshall Allman as LJ Burrows

AmauryNolasco.jpg

Amaury Nolasco as Fernando Sucre

Ook deze serie word weer bestempeld als ''het kijkcijfer kanon uit Amerika'' of ''de hitserie uit Amerika''. En van wat ik tot dusver van de serie heb gezien kan ik het best begrijpen. :*D

Deze serie bied een hoop potentieel om ook in Nederland flink te gaan scoren, in Amerika denken ze er nu over na om een 2e seizoen te maken. Maar daar hoeven wij ons nog niet druk om te maken, Seizoen 1 is nog maar net begonnen, en ik moet zeggen dat ik wou dat het nu alweer Donderdag was. In Amerika heeft Prison Break al twee nominaties voor een Golden Globe Award en een award voor Favorite New TV Drama ontvangen.

Wat vinden jullie van deze serie?

Wat vonden jullie van de eerste episode?

Uitzendtijd:

Elke Donderdag om 21:30, RTL 5

• Reacties 268
  • Bezichtigingen 26.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

• 2 weken later...
Geplaatst:
  • Auteur
comment_488894

Maare je hebt wel Subs, en Menu's enz ?

Ik heb trouwens van een bron vernomen dat tijdens het 2e seizoen er weer een tussenpauze gaat plaats vinden aangezien Jack Bauer (24) ook weer terug komt en daardoor Scofield ff on-hold word gezet. Ik hou jullie op de hoogte... :)

Geplaatst:
comment_488982

De DVD-Box is wel zwart wit :duh: Echt raar, maarja, heb ik er wel voor over:D Nee Yohan geen menu's, alleen als de aflevering afgelopen is keer je terug naar het hoofdmenu en moet je de volgende kiezen....maar niet tijdens een aflevering.

Edit: Hij was toch niet zwart-wit, het lag aan de DVD-Speler van een vriend van me. Bij mij thuis doet ie het gewoon.

Edit 2: Helemaal afgekeken in 3 dagen. Echt vet gebeuren veel onverwachte en spannende dingen! Hoe het word zo vet voor de mensen die het nog moeten kijken dat beloof ik jullie!

Bewerkt: door robertsa

Geplaatst:
  • Auteur
comment_494887

Eerder over een jaar ben ik bang..

Nederland is nooit zo vlot...

Kijk maar naar de voorbeelden

Bones

House

Invasion

24 Seizoen 5 (nog steeds niet uitgezonden in Nederland, maare in de US begint Januari alweer t 6e seizoen)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_495366

Zojuist Episode 1 van Season 2 (Manhunt) gezien!!!

De ontsnapping van Micheal, Linc, C-Note, Abruzzi en Sucre duurt voort en Bellick zit ze op de hielen, intussen bemoeit een FBI agent zich ook al met de zaak van de ontsnapping, deze agent weet het Plan B van Micheal te ontcijferen d.m.v zijn tattoo...

Een hele schokkende plot twist is toch wel dat Veronica Donnovan word neergeschoten!!![/font]

Kan niet wachten tot volgende week!!!

Vermijd de spoiler!!!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.