Geplaatst: 17 maart 200619 jaren comment_366683 Ik heb een nieuwe Toetsenbord gekopte. Op die toetsbord is geïnstalleerde en aangesloten/ Maar er staat een euro teken wil hem gaan gebruiken maar de luk niet? In het boekje staat Alt+5 dat doe ik maar er gebuurt niks. De oude versie dacht ik maar ander was die niet geïnstalleerd.(denk ik) Me vraag is hoe kom dat?
Geplaatst: 17 maart 200619 jaren comment_366687 Er zit verschil tussen de ALT-toets links van de spatiebalk en de toets die er rechts van zit. Het euroteken zit inderdaad onder de 5-toets van de bovenste rij en het moet lukken met de rechter ALT-toets + 5. Een andere mogelijkheid is in een Worddocument ALT0128 te doen (ALT ingedrukt houden en met de rechtercijfers 0128 intoetsen). Zou moeten lukken zo. Succes
Geplaatst: 17 maart 200619 jaren comment_366748 En als het dan nog niet lukt, kan je volgens mij ook Ctrl + Alt + 5 doen. Als je Control + Alt + [willekeurige toets] indrukt, krijg je verschillende tekens. ¡ ² ³ ¤ € ¼ ½ ¾ ‘ ’ ¥ × » « ö ó í ú ü þ ® é å ä á ß ð ø ¶ ´ ¿ ç µ ñ © æ
Geplaatst: 17 maart 200619 jaren comment_367135 Alt+5 = € Bij mij is het Alt Gr + E Het ligt er maar net aan welk toetsenbord je hebt. Bij mij staat het € teken ook onder de 5. Ik geloof dat de nieuwere generatie toetsenborden het € teken onder de E heeft staan... Bewerkt: 17 maart 200619 jaren door RonaldVC
Geplaatst: 17 maart 200619 jaren comment_367137 Het ligt er maar net aan welk toetsenbord je hebt. Bij mij staat het € teken ook onder de 5. Ik geloof dat de nieuwere generatie toetsenborden het € teken onder de E heeft staan... Ja, ik denk dat het dat is dat ik een oud toetsenbord heb. Dat "Ctrl+Alt+T= ™" en "Ctrl+Alt+C=©" lukt dus ook niet bij mij.
Geplaatst: 17 maart 200619 jaren Auteur comment_367189 Weet iemand een site met alle toetsgedoe(ben de naam ff kwijt). Zal wel handig zijn ik weet het niet uit me hoofd gaat morgen zoeken
Ik heb een nieuwe Toetsenbord gekopte.
Op die toetsbord is geïnstalleerde en aangesloten/
Maar er staat een euro teken wil hem gaan gebruiken maar de luk niet?
In het boekje staat Alt+5 dat doe ik maar er gebuurt niks.
De oude versie dacht ik maar ander was die niet geïnstalleerd.(denk ik)
Me vraag is hoe kom dat?