March 18, 200619 yr Wie kan ff plaatje posten waar ik sub urban kan vinden ?? Alvast bedankt, Robbin237
March 18, 200619 yr ik kan geen plaatje posten maar wel zeggen waar hij is: ga naar de spoorweg vlakbij een tunnel in los santos en dan naar de 2e straat dan rechtdoor totdat je een winkel ziet met suburban erop je kan hem ook herkennen met het shirtje pictogram LET OP je kan er alleen maar in als je de missie´s van ryder hebt gehaald! greetz GTASUAfreak EDIT:trecton was me voor Edited March 18, 200619 yr by GTASUPAFreak
March 18, 200619 yr Author Ik vroeg om een map :| Maar toch bedankt ik ga het ff proberen !!! In welke page moet ik in wiki gta kijken ? Edited March 18, 200619 yr by Robbin237
March 18, 200619 yr Ik kon niks vinden op wikigta. Dus zeg ik het wel even. Hij ligt een beetje in het noord oosten van Los Santos. Vlakbij de spoorlijn. En vlakbij een save house.
March 18, 200619 yr Je kunt natuurlijk ook op de Map in San Andreas zelf kijken ... Wanneer je in Los Santos bent, kijk je op de Map, en ligt er in het Noorden van de Stad, in de "Ghetto" wijken, een Sub Urban... In Las Venturas, ligt er eentje helemaal rechts bovenin, in het "WinkelCentrum".
March 18, 200619 yr Ik heb hier van elk eiland een kaartje gemaakt waar je de Sub Urban kan vinden. In Badlansof de Dessert zitten géén kleding winkels dus daar hoef je gelukkig niet te zoeken. Bij elke rood blokje zit de kleding shop Sur Urban Los Santos: San Fierro: Las Venturas: Edited March 18, 200619 yr by Ruurd31
Wie kan ff plaatje posten waar ik sub urban kan vinden ??
Alvast bedankt,
Robbin237