Geplaatst: 18 maart 200619 jaren comment_368056 Hey , Effies een vraagje , het lijkt me wel leuk om op internet een eigen radio station te hebben. Weet iemand hoe ik zoiets kan maken/instellen ?? Groeten, Wesley_GTA
Geplaatst: 18 maart 200619 jaren comment_368184 Het enigste dat ik weet is dat ze het hevig controleren, en fiks boetes geven.. je kunt denken aan 400 euro als je veel bezoekers hebt. Als je op 1 pagina je al registreerd ben je er al bij. Wie gaat dat betalen
Geplaatst: 19 maart 200619 jaren comment_368240 Verplaatst naar Software.Edit Je moet trouwens een licensie van Stemra (Of-zoiets) hebben, en dat kost geld. Andere radiostations ja. @Grove St. Kap nou met die onzinnige berichten. Wat jij zegt is helemaal niet waar. Je wilt niet weten hoeveel mensen het illigaal doen? Meer dan genoeg. Bewerkt: 19 maart 200619 jaren door AmsterdamBoy
Geplaatst: 19 maart 200619 jaren comment_368258 Een radio station is legaal zolang je nummers draait weer geen copyright op staat. @ AmsterdamBoy: Betalen aan andere radiozenders? Je betaalt een licensie van Stemra/Buma.
Geplaatst: 19 maart 200619 jaren comment_368504 Een goede oplossing is dan òf om alle rechten te kopen òf praat-radio te maken òf zelf muziek te maken. Overigens kan je hier superveel juiste informatie vinden, succes nog ! Edit: Zinsconstructie aangepast Bewerkt: 19 maart 200619 jaren door Crifox
Geplaatst: 20 maart 200619 jaren comment_369368 Een radio station is legaal zolang je nummers draait weer geen copyright op staat.@ AmsterdamBoy: Betalen aan andere radiozenders? Je betaalt een licensie van Stemra/Buma. Idd het heet stemra. En Rotterdamboy post zelf eens nuttig, post alleen als je er iets vanaf weet.
Hey ,
Effies een vraagje , het lijkt me wel leuk om op internet een eigen radio station te hebben.
Weet iemand hoe ik zoiets kan maken/instellen ??
Groeten,
Wesley_GTA