March 19, 200619 yr Hallo,ik heb juist GTA:LCS gekocht en ik wou graag weten op hoeveel % je op het 2de eiland geraakt. Kan iemand me hierbij helpen? Greetzz PSPfreaker
March 19, 200619 yr Dat is niet met hoeveel procent je moet missies doen van opdrachtgevers en zo kom je op het tweede eiland die procenten zijn voor de 100% dat is iets anders.Ps:Veel succes en plezier met GTA:LCS. Edited March 19, 200619 yr by gta-liefhebber
March 19, 200619 yr Author Dankje Maar na hoeveel missies kan ik dan op dat 2de eiland geraken?En wanneer kan je de ferry gebruiken?
March 19, 200619 yr wanneer je Salvatore moet helpen onderduiken Je krijgt dan ook een bericht op de radio dat de brug af is voor naar het tweede eiland te gaan
March 19, 200619 yr Die brug raakt nooit af! Je kan er wel over rijden. De ferry kan je gebruiken als je het tweede eiland bereikt hebt, de stakingen op Portland houden dan op.
March 26, 200619 yr Je krijgt dan ook een bericht op de radio dat de brug af is voor naar het tweede eiland te gaan Nee dat is niet waar, Sal zegt zelf tegen jou dat je over de brug kan, en die brug zal nooit afkomen hij zal er altijd staan met die schans.
Hallo,ik heb juist GTA:LCS gekocht en ik wou graag weten op hoeveel % je op het 2de eiland geraakt.
Kan iemand me hierbij helpen?
Greetzz PSPfreaker