March 19, 200619 yr Vinden jullie ook niet dat het scherm van de PSP snel vuil is?Wat doen jullie daartegen want het is zeer ambetant wanneer je GTA bent aan spelen
March 19, 200619 yr Ik heb een screenprotector (zo'n dun plastic velletje). Dit houdt ook de weerkaatsing van licht wat tegen.
March 19, 200619 yr Dit gaat eerder over de PSP en niet over GTA LCS... Bij deze verplaats ik hem dan ook naar het Consoles & Beurzen-forum.
March 25, 200619 yr Idd snel vuil,maar als het goed is heb je een doekje poets hem even en hij blinkt weer zoals een PSP hoort blinken
April 8, 200619 yr Ik heb een screenprotector (zo'n dun plastic velletje). Dit houdt ook de weerkaatsing van licht wat tegen. hoe krijg je die er zonder luchtbellen op????
April 15, 200619 yr Als je een psp koopt. Zit er een soort van poetsdoekje bij. Poets hem hier mee schoon. Niet met een nat doekje. Dan beschadigt het scherm.
Vinden jullie ook niet dat het scherm van de PSP snel vuil is?Wat doen jullie daartegen want het is zeer ambetant wanneer je GTA bent aan spelen