Jump to content
Geplaatst:
comment_368603

Hallo,

Ik heb een probleem met de cd-rom van SA, namelijk dat er een barst in m'n cd-rom zit vanuit het miden en hij loopt zo'n 2 cm door(!)

Ik kan nog wel spelen, maar dat doe ik niet omdat ik niet wil dat die cd-rom uitelkaar spat in m'n computer. Wat moet ik hiermee? kan ik hem naar R* opsturen en een nieuwe vragen? Moet ik iets van't internet downloaden zodat ik geen cd-rom meer nodig heb? Alsjeblieft, help me, ik durf al 5 dagen geen SA meer te spelen omdat ik bang ben dat hij uitelkaar spat in m'n computer! Ik heb raad nodig!

Ow, en als iemand een goede "speel-zonder-cd-rom-download" weet, kan diegene me die dan geven?

Bewerkt: door Nickonly

Featured Replies

• 5 weken later...
Geplaatst:
comment_399590

Je kunt rockstar een meeltje sturen en dan sturen ze een kopie terug (meestal is dat maar jou cd moet naar hun toegestuurd worden) of bij iemand die ze kopieert (dus ook met beveiligde cd's)

Geplaatst:
comment_399683
Ik denk ook dat dat het beste is wat je kunt doen

Je bumpt een topic van een maand oud, wat denk ik niet nodig is. Zijn probleem is (denk ik) al opgelost, want hij post niks meer. ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.