Jump to content

Spore™


Eli R

Recommended Posts

Spore

Ontwikkelaar: Maxis

Uitgever: Electronic Arts

Genre: Actie, avontuur

Platforms: Mac, PC

Aantal spelers: 1

Release: September 2008

Demo: Nee (alleen van creature creator)

Dit is een spel voor de PC waarin je met 1 cel begint, die moet voeden, en zo een heel ras kan stichten, er is nog niet zo heel veel over bekent, maar een tijdje geleden is er een gameplay video van rond de 35 minuten op het net verschenen die je hier kan bekijken:

http://video.google.com/videoplay?docid=83...0559198&q=spore

Ik vind dit spel er veel belovend uitzien en ik ga hem zeker halen als hij uitkomt. Deel je opninies.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • X-Qyeh

    4

  • Dexist

    4

  • Ferre

    4

  • gammie_

    3

Top Posters In This Topic

Deze game is echt veel belovend. De kleine jongens dromen van games beginnen nu echt waar te worden. Wat in de jaren 80 en 90 nog niet mogelijk wordt blijkt nu allemaal opeens mogelijk te zijn. Daarom heeft Will Wright en het Maxis team ook dit fantastische spel bedacht.

Enkele nadelen die ik zie:

- Spel te complex. Ik denk dat het spel iets te complex wordt voor meeste mensen.

- Spel heeft geen einde. Omdat dit spel niet echt een einde heeft moet dit spel echt langzaam verlopen om een stadia verder te komen. Anders gooien mensen het te snel in de kast.

- Te veel geweld. Er zit bloed in het spel en je kan complete planeten vernietigen met alle inwoners erop (dit is natuurlijk 10000 keer geweldadiger als GTA SA ;) ) Ik ben bang dat ESRB hierdoor misschien een te hoge rating geeft waardoor het niet echt verkocht wordt of dat er bepaalde elementen zoals bloed uit worden gehaalt.

Zelf vind ik het een fantastisch spel. Ik heb zelf namelijk Simcity, Simcity 2000, Simcity 3000 volledig gespeelt. Ook heb ik Simcity 4 en The Sims kort gespeeld. Alle spellen van Maxis zijn echt goed dus ik denk zeker dat dit spel mij niet gaat tegenvallen.

De complete presentatie van Spore is btw hier te zien: http://video.google.com/videoplay?docid=-2...4348066&q=spore

Bewerkt: door Joriz
Link to comment
Delen op andere websites

Geweldig om te zien, zo'n filmpje.

De moderne technologie gaat verder op aarde.

Ik denk dat er veel exemplaren van het spel worden verkocht, is zelfs nog een beetje informatief.

Ze zullen er vast iets moois van maken.

Ik wens ze succes.

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf vind ik het een fantastisch spel. Ik heb zelf namelijk Simcity, Simcity 2000, Simcity 3000 volledig gespeelt. Ook heb ik Simcity 4 en The Sims kort gespeeld. Alle spellen van Maxis zijn echt goed dus ik denk zeker dat dit spel mij niet gaat tegenvallen.

Dat vind ik ook super spellen. Ik heb Simcity 4 heel lang gespeeld, het duurde ook heel lang voordat ik - zonder cheats - een stad had die beetje goed liep. En daar heb je echt wel geduld voor nodig. Later komen hele hoge flats i.p.v. van kleine huizen en dat is prachtig om te zien, al krijg je soms klachten; 'Mijn huis is afgebroken toen ik op mijn werk was.' maar dat doet vrijwel niks in het spel, mensen gaan dan ergens anders wonen of vertrekken uit de stad.

Vooral de inkomen hoger krijgen dan uitgaven is erg lastig. Ik heb het spel hier nog liggen trouwens, ook een van de weinigen die ik orgineel op CD heb.

Bewerkt: door X-TX
Link to comment
Delen op andere websites

Haha :puh: dat ziet er een grappig spel uit.

Leuk hoe je met je muis zo een cel kan besturen en ook nog andere speciale dingen.

Dit is eens een ander spel en is wel gedurd door de uitgevers.

Ik ga hem niet direct kopen, misschien ga ik hem wat later kopen maar we zullen wel zien.

PS: Dat beest dat in het begin van dat filmpje is ziet er wel gaaf uit! Zo een spinachtig ding dat stijgert :D .

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...