March 20, 200619 yr wat vind je van deze sig? wat zou er nog moeten gebeuren? ik moet juist nog mijn naam erop schrijven, maar in welke kleur Edited March 20, 200619 yr by tallex
March 20, 200619 yr Beste tallex. Hier vind je een sectie waar je al je creaties kan laten raten. Als je goede rates wilt van personen zou je dat er eventueel bij kunnen zetten, zodat je er wat aan hebt. PS: Ik vind je signature best leuk. Edited March 20, 200619 yr by Froop
March 20, 200619 yr Author hoe maak je het plaatje wat donkerder op photochop cs2? Edited March 20, 200619 yr by tallex
March 20, 200619 yr Layer -> New Adjustments Layer -> Curves Layer -> New Adjustments Layer -> Levels Layer -> New Layer, Edit -> Fill, zwarte kleur, ocapacity verlagen Zo kan je nog wat dingen doen.
March 20, 200619 yr Author ik heb nog 1 vraagje sommige hebben zo een dubbele rant rond hun sig, hoe doe je dat dan?
March 20, 200619 yr Ctrl+shift+n -> Ctrl+a -> Edit - stroke. ( 1 pixel, zwart, inside) Ctrl+shift+n -> Edit - stroke. ( 2 pixel, wit, inside) Zet de blending mode op soft light. Ctrl+shift+n -> Edit - stroke. ( 3 pixel, zwart, inside) Al deze vragen kun je ook in de photoshop helpdesk vragen, daar wordt je zo snel mogelijk geholpen met al je vragen.
March 20, 200619 yr Moved to Graphics Showroom. Tallex in het vervolg vragen over photoshop die niet met je creatie te maken heeft, in Photoshop Helpdesk posten. Bij voorbaat dank,
March 21, 200619 yr probeer de render meer in de achtergrond te verwerken. verder is hij niet slecht aangezien je nog niet zolang graphics programs gebruikt.
wat vind je van deze sig?
wat zou er nog moeten gebeuren?
ik moet juist nog mijn naam erop schrijven, maar in welke kleur
Edited by tallex