Geplaatst: 21 maart 200619 jaren comment_370367 Ik heb de main.scm geopend van GTA San Andreas. Nou wil ik er een auto in plaatsen bij grove street. Hoe doe ik dat ? Alvast bedankt, Robbin237
Geplaatst: 21 maart 200619 jaren comment_370388 Hier staat allers in wat je nodig hebt. Veel lees plezier en succes er mee.
Geplaatst: 21 maart 200619 jaren Auteur comment_370427 Leg mij het gewoon ff uit want hij doet et niet
Geplaatst: 21 maart 200619 jaren Auteur comment_370458 Dit is stukje code wat ik heb aangepast: 014B: $mijnauto = init_parked_car_generator #CHEETAH -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 2492.378 -1667.843 13.34375 angle 90.0 014B: $1956 = init_parked_car_generator 476 -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 325.12 2537.1 17.52 angle 180.0 014B: $1957 = init_parked_car_generator 513 -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 348.0 2537.1 17.42 angle 180.0 014B: $1958 = init_parked_car_generator 425 -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 365.51 2537.1 17.42 angle 180.0 014C: set_parked_car_generator $mijnauto cars_to_generate_to 101 014C: set_parked_car_generator $1956 cars_to_generate_to 0 014C: set_parked_car_generator $1957 cars_to_generate_to 0 014C: set_parked_car_generator $1958 cars_to_generate_to 0 Maar nu crasht mijn GTA: San Andreas ?? Wat moet ik doen om dit te fixen ? Alvast bedankt, Robbin237
Geplaatst: 21 maart 200619 jaren comment_370490 Waar heb je dat precies neergezet? Je kunt het het beste neerzetten bij missie 0 (check tutorial ).
Geplaatst: 21 maart 200619 jaren Auteur comment_370503 Kan je vanaf mission 0 line ff zeggen wat ik daar moet typen om een auto in grove street te krijgen ?
Geplaatst: 21 maart 200619 jaren comment_370521 ;-------------Mission 0--------------- ; Originally: Initial 1 :INITIAL_1 03A4: name_thread 'INITIAL' 06C8: 0 014B: $mijnauto = init_parked_car_generator #CHEETAH -1 -1 1 alarm 0 door_lock 0 0 10000 at 2492.378 -1667.843 13.34375 angle 90.0 014C: set_parked_car_generator $mijnauto cars_to_generate_to 101 Zegt genoeg . (Vergeet niet die 3 ide's te kopiëren naar de MB-map, wederom check tutorial )
Geplaatst: 21 maart 200619 jaren comment_370532 Kopieer de bestanden peds.ide, vehicles.ide en default.ide uit de DATA map van SA naar de map waarin de Mission Builder is geunzipped .
Geplaatst: 21 maart 200619 jaren comment_370550 Anders werkt #CHEETAH niet ........ (Dan zoekt MB in de IDE's naar een object met de naam Cheetah, en kopieert vervolgens het ID van dat object op de plek van #CHEETAH.)
Geplaatst: 21 maart 200619 jaren comment_370559 Als het goed is, wil MB het dan niet eens compileren. (Unknown object #CHEETAH ofzo)
Ik heb de main.scm geopend van GTA San Andreas.
Nou wil ik er een auto in plaatsen bij grove street.
Hoe doe ik dat ?
Alvast bedankt,
Robbin237