Geplaatst: 21 maart 200619 jaren comment_370594 ik heb een versleten 386 ofzo die heb ik uit elkaar gehaald 2 ventilatoren , daar heb ik een 9 v mobiele ventilator van gemaakt kabels moet ik nog gebruiken lampjes moet ik ook nog gebruiken moederbord enzo ,weet ik niet wat ik er mee moet doen maar mijn vraag is ,wat doen jullie als julie een oude of versleten computer hebben ?
Geplaatst: 2 april 200619 jaren comment_380537 je kunt er ook een bbq van maken ontoppic: ik haal alles er uit en flikker de onbruikbare dingen er weg Bewerkt: 2 april 200619 jaren door tectron
Geplaatst: 2 april 200619 jaren comment_380649 topic doet me ergens aan denken vroegah coz -> ict school coz -> dumpzaak coz met 5,1/4 inch (a 2 gulden 50 ) floppy disk drive en paar schroevendraaiers -> school klas -> tussenuur , er achter komen dat zo'n oude drive bomvol spoelen zit rookhok -> een groot slingerfestijn van afgewikkelde spoelen :') denk dat we makkelijk 50 a 100 meter koperdraad hebben afgewikkeld
ik heb een versleten 386 ofzo
die heb ik uit elkaar gehaald
2 ventilatoren , daar heb ik een 9 v mobiele ventilator van gemaakt
kabels moet ik nog gebruiken
lampjes moet ik ook nog gebruiken
moederbord enzo ,weet ik niet wat ik er mee moet doen
maar mijn vraag is ,wat doen jullie als julie een oude of versleten computer hebben ?