Geplaatst: 21 maart 200619 jaren comment_370712 Heej ik heb ff een vraagje... Kan er ook een mta voor de ps2 gemaakt worden via ar max of zo of via gekopieerde cd's die je eerst moet opstarten of usb stick... Dat lijkt me echt vet kan iemand zo iets regelen... Of vragen aan de makers van mta.. Dankje wel Dono To the Voso
Geplaatst: 22 maart 200619 jaren comment_370824 Wat denk je? MTA is voor de pc al vet lastig om te maken, denk je dat dat met de ps2 gaat lukken? Er moet weer allemaal spul met netwerk e.d. gebeuren. Dit gaan ze niet doen, en wij kunnen er ook niet voor zorgen Jammer genoeg voor velen, het zo wel leuk zijn.
Geplaatst: 22 maart 200619 jaren comment_370872 Nee. Ten eerste het MTA team heeft hier geen zin in (het public zal te klein zijn) en ze hebben er geen tijd voor. Mits het al mogelijk is. Bewerkt: 22 maart 200619 jaren door Azer
Geplaatst: 2 april 200619 jaren comment_380634 ik zelf hoop het ook maar ik denk dat het er niet in zit
Heej ik heb ff een vraagje...
Kan er ook een mta voor de ps2 gemaakt worden via ar max of zo of via gekopieerde cd's die je eerst moet opstarten of usb stick...
Dat lijkt me echt vet kan iemand zo iets regelen...
Of vragen aan de makers van mta..
Dankje wel
Dono To the Voso