Geplaatst: 22 maart 200619 jaren comment_370926 N.O.E Als eerst weet ik niet waar ik heen moet ik volg alleen de gele marker.. Die vlieguigen Vallen mij aan en dan ontploft mijn vliegtuig.. Kan iemand mij Tip Of een kaart laten zien hoe ik deze missie kan halen.. Want ik kan het echt niet meer.. Alvast Bedankt.. High Noon Nou ik weet wel Dat je in dit missie Pulaski moet dood maken, maar mijn vriend zei pak een Rocket launcher en schiet op de auto van Pulaski Ik Schiet er 5 of 6 naar die auto,Die auto Van Pulaski Ontploft Niet.. En het is ook moeilijk om hem te achtervolgen... Kan iemand Wat Tips Over deze missie geven ALs ik deze 2 missie's heb gehaald ben ik jullie heel erg dankbaar... Bewerkt: 22 maart 200619 jaren door Dago58x
Geplaatst: 3 april 200619 jaren comment_380916 Deze missie is makkelijk... gewoon laag vliegen... meer heb ik er niet over te zeggen
Geplaatst: 3 april 200619 jaren comment_380918 Deze missie is makkelijk... gewoon laag vliegen... meer heb ik er niet over te zeggen Niet iedereen is zo goed. Maar het probleem is opgelost dus lijkt mij het een beetje logisch dat je hier niet meer hoeft te posten.
Geplaatst: 3 april 200619 jaren comment_380919 Deze missie is makkelijk... gewoon laag vliegen... meer heb ik er niet over te zeggen Niet iedereen is zo goed. Maar het probleem is opgelost dus lijkt mij het een beetje logisch dat je hier niet meer hoeft te posten. Waarom doe je et dan
Geplaatst: 3 april 200619 jaren comment_380921 Kunnen we deze discussie even stoppen graag? Arjen post om je erop te wijzen dat jouw post ietwat overdreven is en dat lijkt me terecht. We zitten vervolgens niet te wachten op wéér een reactie.
Geplaatst: 3 april 200619 jaren Auteur comment_381030 Sluit dit Topic Maar Ik heb die 2 missie's toch gehaald >>> Door GTA-Sheep: Dat is waar, maar er zijn nog meer leden die wellicht moeite hebben met deze missies én wellicht leden met goede tips hierover. Dus houden we het topic gewoon open tot nader order<<<
N.O.E
Als eerst weet ik niet waar ik heen moet
ik volg alleen de gele marker..
Die vlieguigen Vallen mij aan en dan ontploft mijn vliegtuig..
Kan iemand mij Tip Of een kaart laten zien hoe ik deze missie kan halen..
Want ik kan het echt niet meer..
Alvast Bedankt..
High Noon
Nou ik weet wel Dat je in dit missie Pulaski moet dood maken,
maar mijn vriend zei pak een Rocket launcher en schiet op de auto van Pulaski
Ik Schiet er 5 of 6 naar die auto,Die auto Van Pulaski Ontploft Niet..
En het is ook moeilijk om hem te achtervolgen...
Kan iemand Wat Tips Over deze missie geven
ALs ik deze 2 missie's heb gehaald ben ik jullie heel erg dankbaar...
Bewerkt: door Dago58x