Geplaatst: 22 maart 200619 jaren comment_370927 Jaja, het is weer de tijd van pasen. Overal in de supermarkten zie je weer paaseieren, paashazen, kuikentjes en nog veel meer. Voor mij een aanleiding om maar eens mee te doen, en een Paas-Sig te gaan maken. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden! Het konijn is niet echt heel mooi, maar dat komt omdat hij een beetje té groot in de Sig zit... Enne, vrolijk pasen!
Geplaatst: 22 maart 200619 jaren comment_370938 Zelf vind ik hem niet mooi. - punten: - te wazig - lettertype - klein beetje uitgerekt + punten: + achtergrond + border + leuke render + origineel idee Kortom een 6/10
Geplaatst: 22 maart 200619 jaren comment_370984 Zelf vind ik hem niet mooi. - punten: - te wazig - lettertype - klein beetje uitgerekt + punten: + achtergrond + border + leuke render + origineel idee Kortom een 6/10 Idem dito..
Geplaatst: 22 maart 200619 jaren Auteur comment_370995 Ik heb de render een beetje veranderd, ik vind hem nu wel wat mooier:
Geplaatst: 22 maart 200619 jaren comment_371070 Froodooo, meestal ben ik wel beter van je gewend... De Render ziet er heel "wazig" uit, het lijkt wel alsof hij heel veel vergroot is...
Geplaatst: 22 maart 200619 jaren Auteur comment_371179 Even een andere gemaakt, die ik zelf een stuk mooier vind!
Geplaatst: 22 maart 200619 jaren comment_371242 + Punten: + Mooie achtergrond + Goede kleuren combinatie + Goed lettertype - Punten: - Vind de render nu weer te scherp Toch mis ik iets, een 7/10
Geplaatst: 22 maart 200619 jaren comment_371260 Origineel idee. Alleen het is niet wat ik van je gewend ben. Het is ook jammer dat je weer die ringen gebruikt. Omdat GL ze vaak in zijn sigs heeft verwerkt ben ik er een beetje op uitgekeken. [Ligt niet aan jou, maar meer aan mijn smaak] 7/10
Jaja, het is weer de tijd van pasen.
Overal in de supermarkten zie je weer paaseieren, paashazen, kuikentjes en nog veel meer.
Voor mij een aanleiding om maar eens mee te doen, en een Paas-Sig te gaan maken.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!
Het konijn is niet echt heel mooi, maar dat komt omdat hij een beetje té groot in de Sig zit...
Enne, vrolijk pasen!