- Reacties 153
- Bezichtigingen 11.7k
- Created
- Laatste reactie
Leger 101 leden hebben gestemd
-
1. Is het leger goed getraind in NL?
-
Ja, toppie16
-
Ja, gaat wel14
-
Ja12
-
Mwaaaaa, niet echt15
-
nee, net echt1
-
Zeker niet!!13
-
Weet ik niet?26
-
Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.
Featured Replies
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Dit is een beetje een vervolg op hoe de politie zich gedragen enz. Maar dit topic vind ik belangrijker dan de politie.
Mijn vraag:
Is het leger goed getraind in NL?
Voelen jullie je veilig in NL, ook nadat hellaas NL gebombadeerd werden door de duitsers. Ze hebben zich nu beter getraind. Maar op school kwam de luchtmacht onze nieuwe klimwand openen, dus wij denken ze komen met helicopters etc. Nee hoor komen ze met open Mercedes G-klasses met machine guns erop. Gaan ze een demo houden, iedereen schiet met losse flodders etc. en rook bommen, loopt de machine gun op de jeep vast, hij staat eraan te trekken en te duwen etc. Hij was allang neer geschoten, maar dan gaat hij vervolgens gewoon staan in het veld en kijken naar de klimwand waar sommige soldaten naarboven klimmen, ga dan bukken of doen alsof het echt oorlog is niet gaan kijken met een sigaret in je mond. Ik hoop dat het beginnners waren anders, heb ik geen hoop in onze kammeraden.
Dus, voel jij je veilig met alle teroristen en miss. wel de toekomstige 3e wo over 10 jaar. ( ja, die komt eraan ).
Soms denk ik dat we niet veilig zitten, onze minister van defensie heeft dan wel macht om meteen de wapens te strijken. maar ik vind ze een beetje te bang en te veel aan de politieke staat te denken. Als de staat alle legitimatie bewijzen van alle joden ( niet hard bedoelt ) had vernietigd dan waren en geen doden, of konden ze niet zo snel alles voort zetten. Andere landen deden dat wel, maar nl moest weer braaf zijn...
Wel vind ik dat we goede cato's hebben, keurig landmacht luchtmacht en de marine. daarom stem ik op ja
Maar na dit, wat vind jij van je veiligheid met het NL leger, dus als je in BE woont zeg dan even wat even jullie leger, als jullie dat trouwens hebben...
Bewerkt: door Ewoud