Jump to content
Geplaatst:
comment_371211

Kan iemand voor mij dit gebouw; (op achtergrond)

empirestate7er.png

uit gtaIII halen en in san andreas zetten met een script dat er zo een gele pijl hangt vanonder om op 't dak te komen...

ps: maak er dan aub wel een dak bij :puh: en leg eventueel een parachutte er op..

alvast bedankt voor degene die 't wilt proberen voor mij.

Bewerkt: door meetlat

Featured Replies

Geplaatst:
comment_371356

Ja hij moet natuurlijk wel in gta3 zitten :Y

Owja en het liefst een kaartje die de hele stad beslaat. Dus niet heel ver ingezoomd.

Greetz Wazuup

Bewerkt: door Wazuup

Geplaatst:
comment_371434

Liberty City Stories is toch gewoon gebaseerd op de stad van GTAIII, maar Jeroen waarom probeer je het gewoon niet zelf, ik dacht dat je kon mappen.

Je moet het als volgt doen, neem de Mapping Scripts van Kam, en import de GTA3_gebouw.DFF (is even een voorbeeld naam) deze exporteer je dan gewoon weer als een SA.DFF, dit doe je ook met de Col en de TXD, dan Map je hem gewoon zoals je ook moet doen bij SA.

Ook denk ik dat iemand hier niet op te wachten zit...

:cya:

Geplaatst:
comment_371509

Ik ben even bezig geweest, en dit is er tot nu toe uit gekomen :*D

screen16pf.th.jpg

Alleen het bovenste deel omdat er openingen zitten in het onderste deel :bonk: Zal ik proberen te verhelpen met 3dsmax. In ieder geval: Ik ga nu slapen. Ben doodsmoe :clown: Greetz Wazuup

Bewerkt: door Wazuup

Geplaatst:
  • Auteur
comment_372010

Ok, er is geen haast bij :bier:

ps: Wazuup mooie afbeelding onder je tekst --> predator :puh: vind zelf ook goeie films :-)

en het lettertype op u site vanboven doet me ook wat aan de film denken.

En lukt het een beetje met die bugs ?? 't is al lang geleden eer je iets gezegd hebt....

Bewerkt: door meetlat

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.