Geplaatst: 22 maart 200619 jaren comment_371446 hoe kom je nu precies in die blue hell of ondergrondse landschap zodat je onder de straat komt en in allerlei gebouwen kunt kijken, waaronder flatgebouwen, hotels, en area 69 enzo? als iemand me dat ff duidelijk kan vertellen, alvast hartstikke bedankt groeten, michelinho
Geplaatst: 22 maart 200619 jaren comment_371454 Ik raad je aan om hier even een kijkje te nemen. Daar staat alles over hoe je jezelf kunt teleporteren naar een ander gebied
Geplaatst: 22 maart 200619 jaren Auteur comment_371459 je moet dus echt dat teleport gedoe downloaden of kan het ook zonder iets te installeren dat je in die gebouwen komt?
Geplaatst: 22 maart 200619 jaren comment_371470 Als je bijvoorbeeld in de garage van Doherty wilt komen, zul je dat wel even moeten downloaden. Volgens mij gaat dat heel snel. Jarno heeft immers in de 2e post een stappenplan gemaakt hoe je dit makkelijk en snel kunt doen
Geplaatst: 23 maart 200619 jaren comment_371584 Of je kan ook nog even hier kijken: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=14747
Geplaatst: 25 maart 200619 jaren comment_373160 hoe kom je nu precies in die blue hell of ondergrondse landschapzodat je onder de straat komt en in allerlei gebouwen kunt kijken, waaronder flatgebouwen, hotels, en area 69 enzo? als iemand me dat ff duidelijk kan vertellen, alvast hartstikke bedankt groeten, michelinho sindfs juli 2005 lid en pas 2 berichten!!
Geplaatst: 25 maart 200619 jaren comment_373443 hoe kom je nu precies in die blue hell of ondergrondse landschap zodat je onder de straat komt en in allerlei gebouwen kunt kijken, waaronder flatgebouwen, hotels, en area 69 enzo? als iemand me dat ff duidelijk kan vertellen, alvast hartstikke bedankt groeten, michelinho sindfs juli 2005 lid en pas 2 berichten!! Ontopic graag. Ik dacht dat je er ook zonder andere software in kon geraken
hoe kom je nu precies in die blue hell of ondergrondse landschap
zodat je onder de straat komt en in allerlei gebouwen kunt kijken, waaronder flatgebouwen, hotels, en area 69 enzo?
als iemand me dat ff duidelijk kan vertellen, alvast hartstikke bedankt
groeten, michelinho