Geplaatst: 22 maart 200619 jaren comment_371478 Mijn nieuwste en mooiste sig op dit moment. Raten Aub. Maar niet zoals dit. een 8/7 _______________ Dat noem ik spammen Raten maar GreetzGio
Geplaatst: 22 maart 200619 jaren comment_371480 Ik vind hem mooi, Hij heeft iets speciaals wat andere sigs niet hebben, weet niet waarom. Zal wel aan de render liggen, die is speciaal maar zeker ook mooi Verder vind ik de achtergrond echt topkwaliteit. Ik houd wel van die rustige blauw achtergronden Verder nog mooie tekst, scanlines en border ook allemaal mooi Je krijgt van mij een 8.8
Geplaatst: 22 maart 200619 jaren Auteur comment_371495 Idols imitatie: Deze heeft zeker de X-factor... Yohan ?.. Wat bedoel je daarmee >>> Door .Levi.: Met idols zegt de jury altijd tegen iemand (als die heel goed kan zingen) dat die gene een X-factor heeft (iets speciaals). Jou sig heeft dus ook de x-factor (goed/speciaal dus).<<< Bewerkt: 22 maart 200619 jaren door .Levi.
Geplaatst: 25 maart 200619 jaren comment_373035 Mijn nieuwste en mooiste sig op dit moment. Raten Aub. Maar niet zoals dit. een 8/7 _______________ Dat noem ik spammen Raten maar GreetzGio Sorry dat ik het zeg maar jij rate ook niet uitgebreid. Maar nu ontopic : Hij is wel mooi. Render : 8 Effecten : 9.0 Tekst : 7
Mijn nieuwste en mooiste sig op dit moment.
Raten Aub.
Maar niet zoals dit.
een 8/7