Ik heb iets ontdekt volgens mij wat ik nog nergens gelezen heb. Ik was in San Fierro en ging voor het eerst met Katie uit (die dame met de lijkwagen). Etentje gehad en we stappen in de auto, willen het parkeerterrein afrijden en daar komt ineens Denise met die Hustler het terrein oprijden (Denise, de vriendin uit Los Santos dus). Beide dames stappen uit, beginnen wat tegen elkaar te schreeuwen en mijn date was over . Heeft iemand van jullie dat al eens gehad? Van de scheldpartij geen screen (want nogal onverwachts), wél van het ten einde zijn van de date. Heb ik nu iets unieks aan de hand?
>>> Door Dizzee: De naam millie in Katie veranderd, die had je geloof ik mis.
Zelf heb ik het nog nooit gezien, leuk om te weten. <<<
Ik heb iets ontdekt volgens mij wat ik nog nergens gelezen heb. Ik was in San Fierro en ging voor het eerst met Katie uit (die dame met de lijkwagen). Etentje gehad en we stappen in de auto, willen het parkeerterrein afrijden en daar komt ineens Denise met die Hustler het terrein oprijden (Denise, de vriendin uit Los Santos dus). Beide dames stappen uit, beginnen wat tegen elkaar te schreeuwen en mijn date was over
. Heeft iemand van jullie dat al eens gehad? Van de scheldpartij geen screen (want nogal onverwachts), wél van het ten einde zijn van de date. Heb ik nu iets unieks aan de hand?
>>> Door Dizzee: De naam millie in Katie veranderd, die had je geloof ik mis.
Zelf heb ik het nog nooit gezien, leuk om te weten.
<<<