Geplaatst: 23 maart 200619 jaren comment_371629 hey, ik vroeg me af... ik zag bij zo'n tutorial van bradleyH dat hij models maakten, en die models in een apparte .img zette ( een hele lege .img ) dat zou wel handiger zijn, omdat ik nogal vaak rebuild. dat gaat dan veel sneller. iemand een idee hoe ik een soort van 2e gta3.img maak?
Geplaatst: 23 maart 200619 jaren comment_371665 Ik weet wel hoe je er 1 kan maken maar hoe je hem moet gebruiken weet ik niet. Maken is simpel. Kopieer een .img dan plak je hem en rename je hem. Dan open je hem en delete je alles wat erin zit en dan heb je een lege .IMG Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Geplaatst: 23 maart 200619 jaren comment_371699 Deze moet je dan volgens mij weer in een Data bestand toevoegen zodat dat GTA hem leest, welke weet ik niet precies.
Geplaatst: 23 maart 200619 jaren comment_371764 Gewoon de IMG kopieren. Renamen en legen. Je andere bestanden er in doen. En dan in de map data gta openen met kladblok. ## Load IDEs first, then the models and after that the IPLs # IMG DATA\PATHS\CARREC.IMG IMG DATA\SCRIPT\SCRIPT.IMG IMG MODELS\CUTSCENE.IMG SPLASH loadsc2 En die veranderen naar dit. ## Load IDEs first, then the models and after that the IPLs # IMG DATA\PATHS\CARREC.IMG IMG DATA\SCRIPT\SCRIPT.IMG IMG MODELS\CUTSCENE.IMG IMG MODELS\NIEUW.IMG SPLASH loadsc2 Volgens mij moet het zo ik heb het nog niet getest.
Geplaatst: 23 maart 200619 jaren comment_371779 Zo moet het ook, maar pas op. Als je een nieuwe IMG maakt, zorg ervoor dat je bij het deleten 1 bestandje erin laat, anders lopen de meeste IMG-editors vast. Als je alles behalve 1 bestandje gedelete hebt, kun je je eigen bestanden toevoegen, waarna je je tijdelijke bestandje weer verwijdert.
hey, ik vroeg me af...
ik zag bij zo'n tutorial van bradleyH dat hij models maakten, en die models in een apparte .img zette ( een hele lege .img )
dat zou wel handiger zijn, omdat ik nogal vaak rebuild.
dat gaat dan veel sneller.
iemand een idee hoe ik een soort van 2e gta3.img maak?