Jump to content
Geplaatst:
comment_371629

hey, ik vroeg me af... 8)

ik zag bij zo'n tutorial van bradleyH dat hij models maakten, en die models in een apparte .img zette ( een hele lege .img )

dat zou wel handiger zijn, omdat ik nogal vaak rebuild.

dat gaat dan veel sneller. :D

iemand een idee hoe ik een soort van 2e gta3.img maak?

Featured Replies

Geplaatst:
comment_371665

Ik weet wel hoe je er 1 kan maken maar hoe je hem moet gebruiken weet ik niet.

Maken is simpel.

Kopieer een .img dan plak je hem en rename je hem.

Dan open je hem en delete je alles wat erin zit en dan heb je een lege .IMG

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. ;)

Geplaatst:
comment_371764

Gewoon de IMG kopieren.

Renamen en legen.

Je andere bestanden er in doen.

En dan in de map data gta openen met kladblok.

#

# Load IDEs first, then the models and after that the IPLs

#

IMG DATA\PATHS\CARREC.IMG

IMG DATA\SCRIPT\SCRIPT.IMG

IMG MODELS\CUTSCENE.IMG

SPLASH loadsc2

En die veranderen naar dit.

#

# Load IDEs first, then the models and after that the IPLs

#

IMG DATA\PATHS\CARREC.IMG

IMG DATA\SCRIPT\SCRIPT.IMG

IMG MODELS\CUTSCENE.IMG

IMG MODELS\NIEUW.IMG

SPLASH loadsc2

Volgens mij moet het zo ik heb het nog niet getest.

Geplaatst:
comment_371779

Zo moet het ook, maar pas op. Als je een nieuwe IMG maakt, zorg ervoor dat je bij het deleten 1 bestandje erin laat, anders lopen de meeste IMG-editors vast. Als je alles behalve 1 bestandje gedelete hebt, kun je je eigen bestanden toevoegen, waarna je je tijdelijke bestandje weer verwijdert.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.