Geplaatst: 23 maart 200619 jaren comment_372161 Ik weet niet als dit al "bekend" is, maar ik heb juist ondervonden dat je heel gemakkelijk je wanted level terug op nul kunt zetten door gewoon in een trein te stappen, de missie te starten en weer te beëindigen.
Geplaatst: 28 maart 200619 jaren comment_375720 Ik raakte gisteren ook het swat-team kwijt door zo'n test te gaan doen in de bikeschool is het zelfde principe als met trein je start een missie (kan ook een hoofdmissie zijn) .. en deze weer cancelen en je hebt geen sterren meer
Geplaatst: 28 maart 200619 jaren comment_375827 Ik raakte gisteren ook het swat-team kwijt door zo'n test te gaan doen in de bikeschool is het zelfde principe als met trein je start een missie (kan ook een hoofdmissie zijn) .. en deze weer cancelen en je hebt geen sterren meer Is volgens mij niet met alle missies hoor!
Geplaatst: 29 maart 200619 jaren comment_376521 je kan ook proberen om door steegjes te krossen dan kan je de politie wel een kwijt raken
Geplaatst: 31 maart 200619 jaren comment_378287 Wat ook nog kan is gewoon naar een safe-house, om vervolgens je spel op te slaan, en voilá, al je sterren kwijt .
Geplaatst: 31 maart 200619 jaren comment_378311 Wat ook nog kan is gewoon naar een safe-house, om vervolgens je spel op te slaan, en voilá, al je sterren kwijt . Of te cancelen, lukt ook.
Ik weet niet als dit al "bekend" is, maar ik heb juist ondervonden dat je heel gemakkelijk je wanted level terug op nul kunt zetten door gewoon in een trein te stappen, de missie te starten en weer te beëindigen.