Jump to content
Geplaatst:
comment_30074

oke!

De meeste mensen denken dat ik alleen GTA FAN BEN!

nou nee

zelf ben ik hellemaal verzot van Achtbanen!

Dus ook op spellen

mijn favo is Rct (roller coaster tycoon)

Nou de nieuwe komt uit!

3d!

een droom dus!

hier wat screens en wat je allemaal kan!

Screen kan je zien op Deze site!!!

En wat vind jij er van!?:puh:

Stoer of nie?:puh: 27 november komt ie uit....demo op 27 september ik kan niet wachten! :lol:

Featured Replies

Geplaatst:
comment_32275

Hahaha dat zal mijn broertje dan wel weer kopen, heel mijn computer zit vol met dat soort spellen vroeger speelde ik zelf vaak Rct 1 aleen vind ik ook niks meer aan <_<

Geplaatst:
comment_32278

Ik heb RCT 1 en RCT 2 (origineel) en ik speel het bijna niet meer, het is wel wat hoekig, maar dat is bijna idere 3D game.

Ik denk niet dat ik RCT 3 ga kopen, want is speel het even, en daarna niet meer, dat vind ik zonde van mijn geld.

Maar het ziet er niet verkeerd uit vind ik.

Geplaatst:
comment_32450
Ik ben ook gek op achtbanen en ga deze ook zeker kopen eindelijk is hier dara dan de 3d!! B)  ik wil later *niet lachen please* achtbaaningenieur worden

Grappig

ik ook! :puh:

Maar dat is een droom di ena 8 jaar is weg gevaren! Toen ik 13 was besloot ik het niet meer te doen

en nu 2 jaar verder weet ik wat ik wil worden!

Game desinger!

ik ga een opleiding in games maken in breda doen en leer games maken ook zeer straks! :lol: :D

in utrecht komt waarschijnlijk een school hellemaal voor games daar ken je alles leren wat met games te maken heeft

ik had dit bij een games proggie gezien geloof ik

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.