Geplaatst: 24 september 200420 jaren comment_30121 Ik ben zelf wel fan van gta maar de laatste tijd speel ik steeds meer Star Wars Battlefront. Het spel is echt te gek! met paar 100 units speel je de Clone War uit Star Wars episode 2 atack of the clones. En er zitten natuurlijk ook nog is mooie details in het spel Ik raad jullie aan om het spel is te proberen want het is echt te gek Bewerkt: 24 september 200420 jaren door Jason Voorhees
Geplaatst: 24 september 200420 jaren comment_30263 Ik vind het zelf echt een heeeeel saai slecht spel dit is mij mening maar hij zou misschien wel goed zijn
Geplaatst: 24 september 200420 jaren Auteur comment_30265 Ik vind het zelf echt een heeeeel saai slecht spel dit is mij mening maar hij zou misschien wel goed zijn heb je hem wel is gespeeld dan?
Geplaatst: 24 september 200420 jaren comment_30283 wow die is snel gebanned ik vind al die star wars spellen niks aan geef mij maar gta vc ,counter-strike en battlefield vietnam en nog wa van dat soort spellen (en binnenkort ook gta sa )
Geplaatst: 24 september 200420 jaren comment_30359 Dies zekers snel gebanned hoe komt dat? Saai spel trouwes
Geplaatst: 24 september 200420 jaren comment_30380 Toen ik bij vind alle berichten van deze gebruiker koos stond er " Reacties: 4 Bekeken: 32 Ik ben zelf wel fan van gta maar de laatste tijd speel ik steeds meer Star Wars Battlefront. Het spel is echt te gek! met paar 100 units speel je de Clone War uit Star Wars episode 2 atack of the clones. En er zitten natuurlijk ook nog is mooie details in het spel Ik raad jullie aan om het spel is te proberen want het is echt te gek '' en dat 2 de bericht stond er niet bij waarschijnlijk iets raars ernstig iets met s*x ofzo dat hij daar door gebanned is Of misschien omdat hij die afbeelding van G*MESPOT heeft gejat Maar ja ik heb hem wel eens gespeeld Bewerkt: 24 september 200420 jaren door petersmurfje
Geplaatst: 25 september 200420 jaren comment_30658 Idd wel heel erg snel gebanned, hij heeft wel een record op gtagames in de snelste gebande lid! Ik vind dat al die starwars spellen een beetje hetzelfde zijn en de kwaliteit vind ik matig!
Geplaatst: 2 oktober 200420 jaren comment_32317 Idd wel heel erg snel gebanned, hij heeft wel een record op gtagames in de snelste gebande lid!Ik vind dat al die starwars spellen een beetje hetzelfde zijn en de kwaliteit vind ik matig! Dat komt omdat ik lunatic :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Geplaatst: 2 oktober 200420 jaren comment_32451 Dat is al de zoveelste keer dat hij dat flik om weer te registreren. maar nu weer back on topic is daar een demo van te downlaoden legaal? Bewerkt: 2 oktober 200420 jaren door petersmurfje
Geplaatst: 2 oktober 200420 jaren comment_32452 maar nu weer back on topic is daar een demo van te downlaoden legaal? moet je op de offi site kijken daar zal vast wel een demo opstaan lijkt mij
Ik ben zelf wel fan van gta maar de laatste tijd speel ik steeds meer Star Wars Battlefront.
Het spel is echt te gek! met paar 100 units speel je de Clone War uit Star Wars episode 2 atack of the clones.
En er zitten natuurlijk ook nog is mooie details in het spel
Ik raad jullie aan om het spel is te proberen want het is echt te gek
Bewerkt: door Jason Voorhees