Geplaatst: 25 maart 200619 jaren comment_373092 ik heb nu een server maar hoe krijg ik hem 24/7 zonder men pc aan te laten staan ?
Geplaatst: 29 maart 200619 jaren comment_376931 Ach MTA lagt toch wel (of je het nou op 1mbit of 100mbit host)...
Geplaatst: 30 maart 200619 jaren comment_377183 upload snelheid werd hier idd ook een probleem, dat is al niet idioot veel, en dat word nog minder omdat we overstappen naar een iets ander abonement waarvan de download snelheid weer meer word (van 3 naar 4mb) moet nog steeds vragen hoe t met de server van me pa zit..
Geplaatst: 30 maart 200619 jaren comment_377315 Hmmm dit heb ik dus ook wel gemerkt, ik heb zelf dus ook een servertje opgezet voor overdag gebruik, en ik heb gewoon Zeelandnet Brederband extra, en dat is niet voldoende voor een server, 22 kb/s uploadsnelheid is genoeg voor 3 players, maar dit wilde ik dus niet, nouwja het opzetten van server en alle dingen eromheen heb ik veel van geleerd en het was leuk om te doen dusss... Nu wordt het dus gewoon weer spelen op mtaserver.gtagames.nl {sc}sh0rty
Geplaatst: 30 maart 200619 jaren comment_377347 upload snelheid werd hier idd ook een probleem, dat is al niet idioot veel, en dat word nog minder omdat we overstappen naar een iets ander abonement waarvan de download snelheid weer meer word (van 3 naar 4mb)moet nog steeds vragen hoe t met de server van me pa zit.. dan gaat je upload toch ook omhoog er is geen enkele provider in nederland die je een lagere upload snelheid geeft als je een sneller abo neemt :D
Geplaatst: 30 maart 200619 jaren comment_377386 jewel we hebben nu een hetnet abonement van 3.1mb, upload weet ik niet uit mn hoofd, en we gaan over naar een ander, nieuw abonement van hetnet, waar telefoon en adsl bij elkaar zit. en dat abonement heeft vergeleken met dit een hogere download en lagere upload, best bale mjah.
Geplaatst: 30 maart 200619 jaren comment_377650 jewelwe hebben nu een hetnet abonement van 3.1mb, upload weet ik niet uit mn hoofd, en we gaan over naar een ander, nieuw abonement van hetnet, waar telefoon en adsl bij elkaar zit. en dat abonement heeft vergeleken met dit een hogere download en lagere upload, best bale mjah. Je hebt gelijk dit heb ik ook gelezen. Op speedtest.nl forum. Dat zijn de aanbiedingen. Super hoge down snelheden en Über lage uploads. Je kan beter de balans zoeken tussen die 2 veel mensen onderschatten het hele gebeuren.
Geplaatst: 31 maart 200619 jaren comment_377656 maar dat komt omdat jouw pakket niet meer een huidig bestelbaar pakket is en zou ik nog kunnen zeggen , het is niet een up/downgrade maar echt een ander pakket kijk maar bij de huidige adsl pakketten http://www.hetnet.nl/producten/adslvergelijken.htm (en ik weet helaas genoeg van sS&B van hetnet , lees ipb ) en anders moet je het woordje fatsoendelijke er nog maar ergens bij denken en nog klopt me info , want lager is het niet en an sich voor gewoon internet en email is 32KB/s (256Kbit) genoeg toch ? voor een server is het idd iets anders --- ps je upload is dan feitelijk wel sneller dan 256Kbit .. maar dat snellere gedeelte is helaas puur en alleen voor je telefonie Bewerkt: 31 maart 200619 jaren door coz
ik heb nu een server maar hoe krijg ik hem 24/7 zonder men pc aan te laten staan ?