Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_373568

Gewoon als je aan het spelen bent. :)

Je hoeft dus niet eerst het spel op pauze te zetten ofzo, je kunt gewoon terwoijl je aan het lopen bent, terwijl je aan het zwemmen bent, terwijl je aan het autorijden bent, enzovoort.

Voor als je alle codes wilt weten, hier staat een lijst met de PC cheats: klik.

Hier staat een lijst met de PS2 cheats: klik.

En tot slot een lijst met de xbox cheats: klik.

Veel plezier ermee. :)

Groeten BaasBart :cya:

Bewerkt: door BaasB

Geplaatst:
  • Auteur
comment_373635

maar als je een code wilt intypen en je drukt op de knop vooruit dan gaat dat mannetje toch vooruit

Bewerkt: door gta-san-andreas-lover1000

Geplaatst:
comment_373780

ja ik snap wel wat je bedoelt. bijvoorbeel: je drukt de code in en je moet ineens vooruit dan gaat het mannetje wel vooruit. maar, dat maakt dan niet uit je hoeft alleen de code in te typen meer niet. en dan komt er cheat activid te staan. en als je bijvoorbeeld een cheat doet dat je een voertuig wilt dan valt hij zomaar uit de lucht voor je. en bij wapen cheats krijg je ook zomaar veel wapens.

Geplaatst:
comment_374122

Ik snap ook wel wat je bedoelt.. Als je bv een hunter wil spawnen, komt hij rechts van je te staan (ohDuDe), de D heeft hier dus effect op ;)

Bij een stunt-vliegtuig komt hij achter je te staan (flyingtoStunt), hier heeft de S dus effect op je cheat ;)

Twaka

Geplaatst:
comment_374294
Ik snap ook wel wat je bedoelt.. Als je bv een hunter wil spawnen, komt hij rechts van je te staan (ohDuDe), de D heeft hier dus effect op ;)

Bij een stunt-vliegtuig komt hij achter je te staan (flyingtoStunt), hier heeft de S dus effect op je cheat ;)

Twaka

je kunt de w,a,s,d ook verandere dus het hoeft geen invloed te hebben op de cheats.

Geplaatst:
comment_374476

Ik dacht dat als je pauzeert en je in het Menu staat ook de cheat kan induwen,en dan resume duwen en de cheat activeert.Afijn,dit was in Vc toch zo,misschien eens proberen ?

Geplaatst:
comment_374477

eyz,

je kunt met de pc snelelr codes onthouden,

je hebt een soort van woorden, is makkelijker, ik heb een ps2,

dus dan krijg je van die combinaties L1, L2, R2, Left, Down, R1 etc.

dat onthoud je wat minder makkelijk.

en typen gaat stukken sneller ;)

grtz, Cesar SA

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.