Geplaatst: 25 maart 200619 jaren comment_374120 Ik weet niet zeker of ik het hier moet posten, maar leek mij het beste. Kennen jullie het programma 120% Alcohol? Het kan een soort "samenvattingen" van muziek losmaken. Ik heb een album op mijn computer staan, maar het zijn CUE bestanden. Als ik hem met 120% Alcohol probeer los te maken, geeft hij aan: Dus ik ga vervolgens even zoeken en kijken of ik het kan oplossen. Ik kom na een tijdje bij Opties > Algemeen > Bestanden-Extensie. Daar staat een lijstje met bestanden die hij zal gebruiken. Dus ik dacht, Dat is Het!! Doe maar duur, zet alles aan. Maar daarna geeft hij weer hetzelfde aan; Deze Track Bestandstype is nu nog niet ondersteud. Het is wel zo, dat het programma een trail is. Maar is dat alles? Dat ik de Pro moet krijgen? Bewerkt: 25 maart 200619 jaren door Freestyle
Geplaatst: 2 april 200619 jaren Auteur comment_380412 Damn, dit is alles wat ik heb jongens Excuses voor de slechte qualiteit. Bewerkt: 2 april 200619 jaren door Freestyle
Geplaatst: 2 april 200619 jaren comment_380587 Topic gesloten.....zie onze hernieuwde forumregels met betrekking tot warez of hieraan gerelateerde software. Sorry, maar daar valt ook dit programma onder. Voor zwaarwegende problemen hiermee: PM
Geplaatst: 2 april 200619 jaren comment_380679 Even voor alle duidelijkheid: Omdat Alcohol 120% gebruikt kan worden voor illegale praktijken, kunnen we helaas maar weinig hulp bieden voor dit programma. Hier zijn wel enkele uitzonderingen op. Mocht het je bijvoorbeeld niet lukken om Alcohol 120% te verwijderen, dan mag je hier gerust om hulp vragen. Maar hulp met het gebruik ervan is helaas verboden, omdat het negen van de tien keer om een illegale zaak gaat. Het enige wat ik dan kan zeggen is het magische woord Google.
Ik weet niet zeker of ik het hier moet posten, maar leek mij het beste.
Kennen jullie het programma 120% Alcohol?
Het kan een soort "samenvattingen" van muziek losmaken.
Ik heb een album op mijn computer staan, maar het zijn CUE bestanden.
Als ik hem met 120% Alcohol probeer los te maken, geeft hij aan:
Dus ik ga vervolgens even zoeken en kijken of ik het kan oplossen.
Ik kom na een tijdje bij Opties > Algemeen > Bestanden-Extensie.
Daar staat een lijstje met bestanden die hij zal gebruiken.
Dus ik dacht, Dat is Het!! Doe maar duur, zet alles aan.
Maar daarna geeft hij weer hetzelfde aan; Deze Track Bestandstype is nu nog niet ondersteud.
Het is wel zo, dat het programma een trail is.
Maar is dat alles? Dat ik de Pro moet krijgen?
Bewerkt: door Freestyle