Geplaatst: 26 maart 200619 jaren comment_374231 Goede morgen luitje's Ik hoorde van iemand dat er een nederlandse website was. Met allemaal game demos, Van de nieuwe spellen. Bijv, Nfs underground demmo's enzovoort. Maar ik heb op google gezocht maar niks gevonden Weten jullie die nederlandse site waar game demos opstaan ? Mvg, Vinewood Bewerkt: 26 maart 200619 jaren door Dream360
Geplaatst: 26 maart 200619 jaren comment_374244 Trials? Bedoellen ze niet gewoon demo's. Een klein voorbeeldje van hoe het spel is. En anders zou ik het niet weten. Succes verder.
Geplaatst: 26 maart 200619 jaren Auteur comment_374246 Trials?Bedoellen ze niet gewoon demo's. Een klein voorbeeldje van hoe het spel is. En anders zou ik het niet weten. Succes verder. Demo's :$ :$ :$ :$ Ja die bedoel ik, weet jij toevallig die site ?
Geplaatst: 26 maart 200619 jaren comment_374989 Gamevillage en Gamershell zijn wel twee goeie site's!
Geplaatst: 26 maart 200619 jaren comment_375010 Het is wel een belgische website, maar je kan er wel de laatste demo's van games downloaden. link: http://games.telenet.be/ ps. Je moet je wel ff registreren om te kunnen downloaden.
Goede morgen luitje's
Ik hoorde van iemand dat er een nederlandse website was.
Met allemaal game demos, Van de nieuwe spellen.
Bijv, Nfs underground demmo's enzovoort.
Maar ik heb op google gezocht maar niks gevonden
Weten jullie die nederlandse site waar game demos opstaan ?
Mvg,
Vinewood
Bewerkt: door Dream360