Jump to content
Geplaatst:
comment_374416

Ik heb onlangs een nieuwe lay-out gedownload en aangepast... maar als ik m'n site open in IE dan staat alles door elkaar gemixt en in Firefox heb ik dit probleem niet, maar ik wil dat m'n lay-out in bijde browsers werkt.

Hier een foto van 't probleem:

probleem8py.gif

Hoe kan ik iets aan de broncode doen ofzo zodat IE hem goed hercodeert of wat 't probleem ook mag zijn...

BRONCODE

Bewerkt: door meetlat

Featured Replies

Geplaatst:
comment_374495

O oké, als je nooit van div's hebt gehoord zou je eventueel de naslag op: http://www.mijnhomepage.nl/ kunnen lezen. Daar behandelen ze volgens mij wel de div tag.

Maar zou je eventueel de broncode ergens anders willen posten. Want ik kan het niet downloaden van die site. (dat is al de 5e x :bonk: dat ik het zeg)

Geplaatst:
comment_375142

Ik vind deze regel eng:

<style type="text/css">@import"style.css";</style>

Ik weet eerlijk gezegd niet of het "fout" is, maar het zou best eens kunnen dat ie daar over valt.

deze ziet er makkelijker uit volgens mij:

<link href="style.css" rel="stylesheet" type="text/css" media="screen">

Kun je een link geven naar waar de pagina staat ? of geef even een zipje van al je spullen!

Offtopic:

div is in bijna alle gevallen handiger / beter / mooier als tables. Ken je divs nog niet? ga ze direct leren! Als je ze eenmaal goed kent, wil je nooit meer tables gebruiken!

Bewerkt: door Goudvis

Geplaatst:
  • Auteur
comment_375242

Voeg mij even toe op msn dan stuur ik alles wel (e-mail staat in mijn profiel)

Kheb dit soort probleem met css weer, nu staat alleen de tekst verkeerd.... in firefox, geen probleem in IE begint de tekst in het midden van de pagina ipv vanboven :s hulp aub

Bewerkt: door meetlat

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.