Geplaatst: 26 maart 200619 jaren comment_375057 ik heb een paar carmods geinstalleerd met de gta mod-installer. ik heb ze geinstalleerd alleen zie ze niet op het spel zelf?
Geplaatst: 27 maart 200619 jaren comment_375198 Probeer het eens met de img-tool en gebruik daarvoor deze tut. Greetz Wazuup
Geplaatst: 3 juni 200619 jaren Auteur comment_432082 Is er ook een mod installer voor vice city? Bewerkt: 3 juni 200619 jaren door san_andreas
Geplaatst: 3 juni 200619 jaren comment_432293 Zoals Wazuup is het beter om het gewoon handmatig te instaleren, en zonder enig progamma, die werken namelijk niet altijd even goed. Voor VC weet ik er geen, je zal eens even moeten kijken op GTAgames, misschien dat er eventueel 1 staat, maar het beste is alsnog om het handmatig te doen
Geplaatst: 4 juni 200619 jaren Auteur comment_432634 Zoals Wazuup is het beter om het gewoon handmatig te instaleren, en zonder enig progamma, die werken namelijk niet altijd even goed.Voor VC weet ik er geen, je zal eens even moeten kijken op GTAgames, misschien dat er eventueel 1 staat, maar het beste is alsnog om het handmatig te doen Ik gebruik nu de img-tool. maar dit is best veel werk voor bv 30 mods. Hoe installeer je ze dan handmatig?
Geplaatst: 5 juni 200619 jaren comment_433890 Er is een zeer goede mod installer voor Vice City, namelijk de Vice City Mod installer (VCMM). Hiervoor moet je alleen wel mod bestanden downloaden met een .vcm extensie. Hier vind je er een aantal. Maar toch raad ik je aan om handmatig te installeren. Het idee van dit is dat je eerst een model (dff-bestand) en de textures daarvan (txd-bestand) verwijderd, en vervolgens de gedownloade bestanden toevoegd. Hier staat het allemaal uitgebreid uitgelegd. Dit werkt zowel voor VC als voor SA. Mvg, Wazuup
ik heb een paar carmods geinstalleerd met de gta mod-installer.
ik heb ze geinstalleerd alleen zie ze niet op het spel zelf?