Ik krijg sinds een week weer als ik een spel speel een fysieke geheugendump(ik krijg dan een blauwscherm en ik kan niks anders doen dan de pc uit te zetten). Ik had het een tijdje geleden ook al maar toen is het vanzelf minder geworden. (ik heb het al een tijd:( ) Maar moet ik nu een nieuw geheugen kopen of is er iets mis met de drivers ofzo? Ik heb:
Windows Xp Home
Pentium 4 3.0 ghz
Nvidia GeForce Fx 5200
70 gig aan vrije ruimte op m'n harde schijf
512 mb ram
Vid. kaart drivers heb ik al geupdate dus daar kan het niet aan liggen. Weet iemand misschien hier een oplossing voor het probleem? (want dan kan ik namelijk weer uren lang San Andreas spelen )
Eeey,
Ik krijg sinds een week weer als ik een spel speel een fysieke geheugendump(ik krijg dan een blauwscherm en ik kan niks anders doen dan de pc uit te zetten). Ik had het een tijdje geleden ook al maar toen is het vanzelf minder geworden. (ik heb het al een tijd:( ) Maar moet ik nu een nieuw geheugen kopen of is er iets mis met de drivers ofzo? Ik heb:
Windows Xp Home
Pentium 4 3.0 ghz
Nvidia GeForce Fx 5200
70 gig aan vrije ruimte op m'n harde schijf
512 mb ram
Vid. kaart drivers heb ik al geupdate dus daar kan het niet aan liggen. Weet iemand misschien hier een oplossing voor het probleem? (want dan kan ik namelijk weer uren lang San Andreas spelen
)
BvD