Geplaatst: 27 maart 200619 jaren comment_375228 heeey! weet iemand een programma waar ik V1 terug naar zijn oorspronkelijke staat kan brengen (V2) grtzzz kristof01
Geplaatst: 27 maart 200619 jaren comment_375230 Als je een v.2 wil, kun je de Anti Hot Coffee patch downloaden of nu in de winkel een nieuwe gta SA halen. De Anti Hot Coffee patch kun je downloaden op www.nomorehotcoffee.com. ALs je dan weer v1 wilt, kun je gta SA gewoon weer opnieuw installeren, ook je savegames blijven dan staan.
Geplaatst: 27 maart 200619 jaren comment_375232 Je kan dan gewoon de patch instaleren die op No More Hot Coffee.com staat! Maar hier kan je de hot coffee mod niet meer mee spelen. EDIT: FD was me voor. Bewerkt: 27 maart 200619 jaren door Typhoon
Geplaatst: 27 maart 200619 jaren comment_375235 Als je een v.2 wil, kun je de Anti Hot Coffee patch downloaden of nu in de winkel een nieuwe gta SA halen. De Anti Hot Coffee patch kun je downloaden op www.nomorehotcoffee.com. ALs je dan weer v1 wilt, kun je gta SA gewoon weer opnieuw installeren, ook je savegames blijven dan staan. De no more hot coffee patch is weldegelijk iets totaal anders dan de V2 van San Andreas die nu in de winkels ligt. Dat is dus geen oplossing. Je hebt waarschijnlijk de downgrade gebruikt die ervoor zorgt dat je MTA:SA kan spelen? Ik vrees dat er geen programmatje is die dat omkeert, zodat je V2 terughebt. Het enige dat je kan doen is de CD van SA pakken en het spel opnieuw installeren.
Geplaatst: 28 maart 200619 jaren Auteur comment_375836 Als je een v.2 wil, kun je de Anti Hot Coffee patch downloaden of nu in de winkel een nieuwe gta SA halen. De Anti Hot Coffee patch kun je downloaden op www.nomorehotcoffee.com. ALs je dan weer v1 wilt, kun je gta SA gewoon weer opnieuw installeren, ook je savegames blijven dan staan. De no more hot coffee patch is weldegelijk iets totaal anders dan de V2 van San Andreas die nu in de winkels ligt. Dat is dus geen oplossing. Je hebt waarschijnlijk de downgrade gebruikt die ervoor zorgt dat je MTA:SA kan spelen? Ik vrees dat er geen programmatje is die dat omkeert, zodat je V2 terughebt. Het enige dat je kan doen is de CD van SA pakken en het spel opnieuw installeren. ik heb mijn V2 idd omgezet naar V1 voor MTA te kunnen spelen maar nu is alles terug inorde. grtzz kristof01
heeey!
weet iemand een programma waar ik V1 terug naar zijn oorspronkelijke staat kan brengen (V2)
grtzzz kristof01