Geplaatst: 27 maart 200619 jaren comment_375317 Ik heb men GTA VC juist opnieuw geinstalleerd en er rijden nergens voertuigen rond en nergens lopen er peds!! Er staan wel overal nog de juiste wagens(garages,parkeerplaatsen, Infernus en Stretch aan Vercetti estate,...) Kan iemand mij helpen?? En kom niet af van opnieuw installeren... Edit: Er staat wel nog 1 biker aan de Greasy Chopper en in de Malibu en Pole Position zitten ook nog mensen. Bewerkt: 27 maart 200619 jaren door Miyamoto
Geplaatst: 27 maart 200619 jaren comment_375577 Heb je geen mods of iets dergelijks geinstaleerd? Zo ja, verwijder die dan, en doet hij het hierna nog niet, installeer hem dan opnieuw.
Geplaatst: 27 maart 200619 jaren comment_375637 1: Verwijder alles wat ook maar iets te maken heeft met VC, dus ook je savegames. 2: Installeer VC opnieuw 3: Kijk of het werkt, zoja, veel plezier met spelen, zonee, post het hier en we proberen je verder te helpen
Geplaatst: 28 maart 200619 jaren Auteur comment_375702 Bedankt mensen ik ga het direct proberen! Edit: Vice werkt terug! Bedankt. Bewerkt: 28 maart 200619 jaren door Miyamoto
Ik heb men GTA VC juist opnieuw geinstalleerd en er rijden nergens voertuigen rond en nergens lopen er peds!!
Er staan wel overal nog de juiste wagens(garages,parkeerplaatsen, Infernus en Stretch aan Vercetti estate,...)
Kan iemand mij helpen?? En kom niet af van opnieuw installeren...
Edit: Er staat wel nog 1 biker aan de Greasy Chopper en in de Malibu en Pole Position zitten ook nog mensen.
Bewerkt: door Miyamoto