March 28, 200620 yr Ik ben nu bij een missie van woo zie mu, na het filmpje staat er dat ik beter moet leren zwemmen, dus ik zwemmen, maar er gebeurt niet veel, hoelang moet je zwemmen voordat er ietse beter word? thX...
March 28, 200620 yr Het gaat niet om je zwem skills maar om je Lung Capacity Je krijgt vanzelf Lung Capacity erbij als je veel onderwater zwemt! Suc6!
March 28, 200620 yr Nee, niet alleen om je lung capacity. Dat heb ik ondervonden toen ik ervan baalde dat ik die misssie niet kon doen en de cheat voor maximum lung capacity had gebruitkt. Je moet gewoon een minuutje of 5, 10 zwemmen, en dan stopt CJ met zijn computerspelletje om de missie te doen
March 29, 200620 yr ik heb dat ook een keer gehad dat ik niet die ene missie van wu zi mocht doen omdat ik niet genoeg lung capacity had. :$ maar wat ik heb gedaan is een paar keer om de easter bay airport gezwommen in Sanfierro dat hielp wel
March 30, 200620 yr Of je kon ook de cheat dat CJ Nooit kan verdrinken..Veel HAndiger... Er zijn ook mensen die niet willen cheaten!
March 30, 200620 yr gewoon onder water blijven en vlak voor je doodgaat weer naar boven gaan krijg je vlug lung capasity
March 30, 200620 yr je moet 20% long capacity hebben om die missie te doen je meot veel onder water zwemmen
Ik ben nu bij een missie van woo zie mu, na het filmpje staat er dat ik beter moet leren zwemmen, dus ik zwemmen, maar er gebeurt niet veel, hoelang moet je zwemmen voordat er ietse beter word?
thX...