Omdat ik voor school een website moet ontwikkelen van mn oude basisschool, en daar nog mee bezig ben (moet vrijdag af ), heb ik maar voor elke pagina een "Top" link gemaakt.
Misschien heb je het wel eens gezien, zoniet, dan kan zie je het nu.
Genoeg gekwaakt, de code:
<a href="website.html" #top>Naar de top (of wat je er ook wilt neerzetten)</a>
Hoop dat het handig was, en zoals je ziet, het kost weinig inspanning, en je geeft gebruikers toch een stuk gemak.
Sorry als het al een keer genoemd was.
Ik gebruik trouwens TopStyle Pro, voor diegene die het willen weten .
Het is een handig programma dat vooral sterk is in CSS, wat ik nu aan het leren ben (CSS staat trouwens voor Cascading Style Sheet, letterlijk: Waterval Stijl blad, maar naar de computerwereld vertaald betekend het gewoon een trapsgewijze gevormde stijlblad).
Commentaar en resultaat (ik verwacht weinig problemen), hier
Omdat ik voor school een website moet ontwikkelen van mn oude basisschool, en daar nog mee bezig ben (moet vrijdag af
), heb ik maar voor elke pagina een "Top" link gemaakt.
Misschien heb je het wel eens gezien, zoniet, dan kan zie je het nu.
Genoeg gekwaakt, de code:
Hoop dat het handig was, en zoals je ziet, het kost weinig inspanning, en je geeft gebruikers toch een stuk gemak.
Sorry als het al een keer genoemd was.
Ik gebruik trouwens TopStyle Pro, voor diegene die het willen weten
.
Het is een handig programma dat vooral sterk is in CSS, wat ik nu aan het leren ben (CSS staat trouwens voor Cascading Style Sheet, letterlijk: Waterval Stijl blad, maar naar de computerwereld vertaald betekend het gewoon een trapsgewijze gevormde stijlblad).
Commentaar en resultaat (ik verwacht weinig problemen), hier