Geplaatst: 29 maart 200619 jaren comment_376690 Ik heb de Model ID nodig van die houten dingetjes waar je op rijd nodig,kent iemand het ID hiervan ? Alvast Bedankt.
Geplaatst: 29 maart 200619 jaren comment_376706 Welke houten dingetjes BTW. je kunt ze ook gewoon opzoeken
Geplaatst: 29 maart 200619 jaren Auteur comment_376748 Die houten bruggen,donkerbruin waar je over rijd,de meesten die Mta spelen weten wel over wat ik het heb,btw opzoeken tussen al die dingen is niet echt eenvoudig..
Geplaatst: 29 maart 200619 jaren comment_376750 Open Destruction Derby.map, selecteer het houten ding, F3. Doe "Change Name" en verander naar "brug1" . Save, exit map editor. Ga naar de folder waar maps worden gesaved en open Destruction Derby.map . Zoek op "brug1" kijk iets evrder in die lijn en je ziet staan <model>ID Model</model> . Die cijfercode is de ID van het bruggetje .
Geplaatst: 2 april 200619 jaren comment_380189 en als je een object zoekt wat nog niet in een andere map gebruikt is en je niet eens zeker weet of het wel kan ik noem maar iets , een spiegel hoe kom je dan het gemakkelijkste achter de ID ?
Ik heb de Model ID nodig van die houten dingetjes waar je op rijd nodig,kent iemand het ID hiervan ? Alvast Bedankt.