Geplaatst: 29 maart 200619 jaren comment_376843 Hallo, ik ga een site via byethost starten waarmee je IPB 1.3 kan krijgen, gratis! Er zijn wel een aantal regels, want het moet eerlijk verdeeld worden de database. Op iedere server komen er 5 forums op, ik heb er nu al 2 servers gemaakt, dus in het begin al 10 boards! Ik doe IPB 1.3 omdat die gratis is, en ik geen warez wil doen, dit lijkt op invisionfree, maar dit is de echte IPB 1.3 Let op, dit is met een beveileging update. (Update van invisionpower site gehaald) Als dit niet mag, sluit het topic dan maar. Er komt trouwens een site met meer info.. Bewerkt: 29 maart 200619 jaren door Follow
Geplaatst: 30 maart 200619 jaren comment_377610 Dit gaat wel moeilijk voor je worden... Je kan je naam etc. zetten bij Board Wrappers. Het enige nadeel is dat ze het dan wel kunnen bewerken. En als byethost het merkt dat jij zoveel accounts hebt word je waarschijnlijk geband. Je wilt hetzelfde doen als InvisionFree? Bewerkt: 30 maart 200619 jaren door Gangsta
Geplaatst: 31 maart 200619 jaren comment_377671 Je wilt hetzelfde doen als InvisionFree? Ik denk het wel, maar of dit ook een sucess word? Je kunt ook gewoon naar InvisionIze voor die extra's die hij bied Stel daar een vraag, en er komt een antwoord
Geplaatst: 31 maart 200619 jaren comment_377691 Je wilt hetzelfde doen als InvisionFree? Ik denk het wel, maar of dit ook een sucess word? Je kunt ook gewoon naar InvisionIze voor die extra's die hij bied Stel daar een vraag, en er komt een antwoord En die mensen kennen waarschijnlijk php op hun duimpje, en als je zoveel forums als hun gaat hosten moet je 900000000 accounts gaan maken op byethost en ik denk niet dat zij dat willen.
Geplaatst: 1 april 200619 jaren Auteur comment_379506 Ik ben hiermee gestopt, als je toch nog een forum wilt, PB mij en zeg je host inloggegegevens en je host ip met je host ip gebruikersnaam en wachtwoord. Bij byethost kan je het beste de hele mail kopieren en plakken, dat maakt mij het duidelijker. Ik zag er gelijk bij waarom, Ik ben nu bezig met VideoViewer, mijn soort videoviewers, zie de topic bij grapichs algemeen. Bewerkt: 1 april 200619 jaren door Follow
Geplaatst: 1 april 200619 jaren comment_379509 Ik ben hiermee gestopt, als je toch nog een forum wilt, PB mij en zeg je host inloggegegevens en je host ip met je host ip gebruikersnaam en wachtwoord.Bij byethost kan je het beste de hele mail kopieren en plakken, dat maakt mij het duidelijker. Ik zag er gelijk bij waarom, Ik ben nu bezig met VideoViewer, mijn soort videoviewers, zie de topic bij grapichs algemeen. Voila, ik zei het toch dat het niks ging worden...
Hallo, ik ga een site via byethost starten waarmee je IPB 1.3 kan krijgen, gratis!
Er zijn wel een aantal regels, want het moet eerlijk verdeeld worden de database.
Op iedere server komen er 5 forums op, ik heb er nu al 2 servers gemaakt, dus in het begin al 10 boards!
Ik doe IPB 1.3 omdat die gratis is, en ik geen warez wil doen, dit lijkt op invisionfree, maar dit is de echte IPB 1.3
Let op, dit is met een beveileging update. (Update van invisionpower site gehaald)
Als dit niet mag, sluit het topic dan maar.
Er komt trouwens een site met meer info..
Bewerkt: door Follow