Jump to content

Savegame corruptedprobleem verhelpen: tutorial

Geplaatst:
comment_377155

Sommige onder jullie hebben wel eens het probleem in GTA San Andreas, als ze een savegame willen laden savegame corrupted komt.

Ik heb wat op het internet gezocht en ik ga jullie nu uitleggen hoe jullie dat probleem kunnen verhelpen.

savegamecorrupted9ap.jpg

Wat heb je nodig:

*Cygnus Hex Editor (Download*klik*)

*Save game(s)

-Instaleer en open Cygnus Hex Editor

-In de hex editor open je de file gta_sa.exe die in je GTA San Andreas directory staat (meestal: c:/program files/rockstar games/GTA San andreas)!!Vergeet gta_sa.exe niet te back-uppen voor het geval er iets mis moest gaan!!

hexeditor35hv.th.jpg

-Druk op edit en dan op find...

-Vul in het lege veld 'personal' in en druk op Find next.

hexeditor40ew.th.jpg

-Helemaal rechts staat de tekst 'personal' geselecteerd, vervang deze door 'Gtasasav'.

hexeditor52we.th.jpg

-Sla de file nu op.

-Open register-editor (Start> uitvoeren...> regedit)

-Ga in regedit naar HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell Folders.

regedit2lm.th.jpg

-Voeg een nieuwe sleutel toe genaamd 'Gtasasav'

regedit21me.th.jpg

-Dubbelklik op de sleutel 'Gtasasav' en vul in het lege tekstvak 'C:\Documents and Settings\GTA San Andreas save files' in.

regedit30lc.th.jpg

-Ga nu naar C:\Documents and Settings en maak daar een nieuwe map aan genaamd 'GTA San Andreas save files'.

-Start GTA San Andreas.

-Sluit daarna GTA San Andreas.

-Kopieer je oude savegames van Mijn Documenten/GTA San Andreas User Files naar 'C:\Documents and Settings\GTA San Andreas save files\GTA San Andreas User Files'.

-Start GTA San Andreas en laad je savegames.

Als je ooit eens savegames van het internet wil importeren moet je die dus in 'C:\Documents and Settings\GTA San Andreas save files\GTA San Andreas User Files' zetten.

gtasa7lb.jpg

Als je nog vragen hebt stel ze hieronder.

Bewerkt: door VWO-er
Downloadlink van Cygnus Hex Editor geupdate

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1626173

Ik had dit probleem ook, heb het met deze tut gevolgd en het is verholpen. Maar nu heb ik een ander probleem:

Nu had ik User Tracks voordat ik dit geprobeerd heb, maar nu heb ik het probleem dat San Andreas dit niet meer weet te vinden en krijg ik dus reclames. Dat is best irritant.

Ik heb User Tracks zowel in mijn oude als mijn nieuwe map gezet.

Geplaatst:
comment_1631867

Ik zal eerlijk toegeven, ik heb een ilegale Gta san andreas. (voor het geval dit voor problemen kan zorgen)

Ik heb in mijn documenten GTA San Andreas User Files staan. (heeft het spel zelf gedaan)

Alleen als ik het spel wil spelen zegt hij dat 1 of meer cheats aan staan dat het het saven kan beinvloeden. (ook als ik geen codes heb gebruikt)

ik heb een 100% savegame van internet geprobeerd.... het zelfde resultaat.

Kan iemand me helpen :S

Alvast bedankt,

{-BSH-} Matty

• 1 year later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.