Het Rode nummer: Is het ID van de auto. Is niet erg belangrijk voor het modden.
De lichte Blauwe naam: Is de DFF van de wagen.
De Donker Blauwe naam: Is de TXD van de wagen.
De Roze naam: Duid aan welk type het is.
De groene naam: Duid aan welke handeling lijn hij moet laden. Als je daar bijvoorbeeld 'ADMIRAL' intikt laat je er het spel opwijzen dat hij de handeling lijn van de admiral moet laden.
Het licht paarse naam: Duid aan waar de auto moet rondrijden. Nu ga je de auto meest zien rond rijden in rijke gebieden. Bv, "The Strip in LV".
De oranje nummers: Bepaald de wielgroote en dikte. Als je een auto converteert van VC moet je er beetje met klooien. Je vind de goede groote wel.
Het grijze getal: Heb ik niet echt een verklaring voor. Ik weet juist als je mod dat je van die '0' een '-1' moet maken.
De "null" staat voor: Type animatie dat bij de auto hoort. Zoals de BF Injection met de ronddraaiende tandwielen.
Voor veel mensen die graag modden en zich bezig houden met auto modding gelijk ik.
Kan deze informatie hen helpen.
Ontleding verhicle.ide.
Originele auto lijn:
Het Rode nummer: Is het ID van de auto. Is niet erg belangrijk voor het modden.
De lichte Blauwe naam: Is de DFF van de wagen.
De Donker Blauwe naam: Is de TXD van de wagen.
De Roze naam: Duid aan welk type het is.
De groene naam: Duid aan welke handeling lijn hij moet laden. Als je daar bijvoorbeeld 'ADMIRAL' intikt laat je er het spel opwijzen dat hij de handeling lijn van de admiral moet laden.
Het licht paarse naam: Duid aan waar de auto moet rondrijden. Nu ga je de auto meest zien rond rijden in rijke gebieden. Bv, "The Strip in LV".
De oranje nummers: Bepaald de wielgroote en dikte. Als je een auto converteert van VC moet je er beetje met klooien. Je vind de goede groote wel.
Het grijze getal: Heb ik niet echt een verklaring voor. Ik weet juist als je mod dat je van die '0' een '-1' moet maken.
De "null" staat voor: Type animatie dat bij de auto hoort. Zoals de BF Injection met de ronddraaiende tandwielen.
Zo updates volgen nog.
Comments?