Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:

hoi,

ik heb problemen met call of duty 2

als ik er mee on-line ga staat er soms: 'key code in use, try reconnecting later"

en dan kan ik niet in die server.

wie kan me helpen ?

p.s. m'n call of duty 2 is legaal.

Featured Replies

Geplaatst:

Deze foutmelding kan je alleen krijgen, als je hem illegaal hebt, en dus een cd-key van het internet hebt gedownload, of iemand anders heeft jou cd-key.

Als namelijk iemand anders je cd-key heeft, en hem gebruikt kan jij er niet mee spelen.

Hier kan je niks tegen doen, als je hem net nieuw hebt, en je hebt je cd-key niet aan iemand gegeven moet je terug gaan naar de winkel. Dan kunnen ze hem meschien nog omruilen.

Verder kan je hier niks tegen doen.

Geplaatst:
  • Auteur

maar ik ben er gisteren mee terug naar de winkel gegaan, en toen omgeruild.

mar nu krijg ik deze foutmelding nog steeds,

maar nu krijg ik de foutmelding wel minder.

kan nog iemand me van dit probleem afhelpen ??

Geplaatst:

Een e-mail naar Call of Duty of Activision sturen, en het problemen melden en misschien krijg je een nieuwe key. :)

Geplaatst:

Ik zou zeggen sluit COD2 af en probeer het opnieuw.

Het kan zijn dat COD2 hem 2x draait en dus denkt dat je key in gebruik is.

Of herstart je PC.

:D

Geplaatst:
  • Auteur

ok alvast bedankt allemaal ik zal het proberen.

Geplaatst:
Een e-mail naar Call of Duty of Activision sturen, en het problemen melden en misschien krijg je een nieuwe key. :)

Dat zal niet lukken, in de handleiding staat er expliciet dat activision medewerkers je cd-key niet mogen weten en ze mogen ook geen cd-key geven... :N

Geplaatst:

Een e-mail naar Call of Duty of Activision sturen, en het problemen melden en misschien krijg je een nieuwe key. :)

Dat zal niet lukken, in de handleiding staat er expliciet dat activision medewerkers je cd-key niet mogen weten en ze mogen ook geen cd-key geven... :N

Zeg dan iig tegen hun, dat je met een probleem zit...dat je niet online kan komen met CoD2.

Kijken wat hun reactie zal zijn. :)

Geplaatst:

Je hebt hem dus al omgeruild, maar heb je hem dan ook opnieuw geeinstalleert met die

nieuwe cd-key??

Zo ja, dan weet ik het ook niet.

Geplaatst:

Heb je hem misschien op meerdere PC's geinstaleerd?

Dat heb ik ook gehad en toen deed hij het ook niet meer.

Dan moet je het van 1 van de 2 afhalen. (mijn Cod2 is ook legaal, tenzij de kerstman download :puh: )

Het kan ook zijn dat je serial door een vriend ofzo ook gebruikt is.

Of hij is ge-genereerd door een key gen (serial key generator), dit maakt serials voor spellen en misschien zat die van jou er toevallig tussen.

Succes.

Geplaatst:
Heb je hem misschien op meerdere PC's geinstaleerd?

Dat heb ik ook gehad en toen deed hij het ook niet meer.

Dan moet je het van 1 van de 2 afhalen. (mijn Cod2 is ook legaal, tenzij de kerstman download :puh: )

Het kan ook zijn dat je serial door een vriend ofzo ook gebruikt is.

Of hij is ge-genereerd door een key gen (serial key generator), dit maakt serials voor spellen en misschien zat die van jou er toevallig tussen.

Succes.

Als het probleem hier niet tussen zit, dan weet ik het ook niet meer.

Geplaatst:
  • Auteur

het is gelukt,

ik krijg de foutmelding niet meer !

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.