Geplaatst: 31 maart 200619 jaren comment_377744 Pas geleden las ik in een topic dat je iets van ene level had hoeveel onrust je maakte ofzo?
Geplaatst: 20 december 200618 jaren comment_563618 Ik ben op het moment nog steeds een zogenaamde ´ Shooter ´ maar in de kerstvakantie wil ik minstens een OG zijn Krijg je ook nog iets als je bijvoorbeeld King of San Andreas bent of niet? Sorry als dit al eens is gevraagd!
Geplaatst: 20 december 200618 jaren comment_563634 Krijg je ook nog iets als je bijvoorbeeld King of San Andreas bent of niet? Sorry als dit al eens is gevraagd! Nee je krijgt er geen bonus voor of iets dergelijks. Een grappig iets dat ik er laatst over las: The best ranking, King of San Andreas will not reward anything special, except bragging rights. Met andere woorden, dat je dan er lekker over mag opscheppen
Geplaatst: 20 december 200618 jaren comment_563671 Thanks We kunnen ook niet verwachten dat we voor alles in de game worden beloond
Pas geleden las ik in een topic dat je iets van ene level had hoeveel onrust je maakte ofzo?