Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_378370

Ik heb het spel niet maar heb had het gehoord , een vriend van mij zei dat het een heel erg grote bug is, je kan niet uit gestolen auto's stappen! Dit staat ook op veel sites!

Er is een patch volgens mij, ik zal hem even opzoeken.

Bewerkt: door Typhoon

Geplaatst:
comment_378371

Ik heb het spel ook en soms wil hij bij mij ook niet uitstappen. Bij mij is het dan altijd dat ik er nog extra lang op moet drukken (op spatie) maar dat is bij jou denk niet het geval.

Misschien dan toch maar het spel opnieuw installeren? :engel:

Geplaatst:
  • Auteur
comment_378373
Ik heb het spel ook en soms wil hij bij mij ook niet uitstappen. Bij mij is het dan altijd dat ik er nog extra lang op moet drukken (op spatie) maar dat is bij jou denk niet het geval.

Misschien dan toch maar het spel opnieuw installeren? :engel:

Heb ik dus ook al 2 keer gedaan, echt balen :t

Geplaatst:
comment_378385

Ik post het maar even! Ik kan geen patch ervoor vinden, maar heel veel mensen hebben dit, het is een grote bug zoals de meesten zeggen, ik zou even rondneuzen op google misschien vindt je meer!

Weltrusten! ;)

Geplaatst:
  • Auteur
comment_378436

Wel jammer, het is namelijk echt een mooi spel, ik zou het graag verder willen spelen (maar ik zit nu vast omdat ik een missie met een auto moet doen :duh: )

EDIT: Na nog 2 herinstallaties werkt ie _O_

Bewerkt: door Crifox

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.