Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_378379

Als ik een Texture edit met PS, Wil die hem niet laden bij Txd Workshop.

Ik moet hem altijd eerst geedit hebben met Paint!

Weet iemand een andere oplossing zodat ik de Texture niet meer hoef te editten met Paint ?

p.s als ik Ingame ga kijken, ziet het eraltijd pixelachtig uit, Hoe maak ik dit 'Strak'?

Mvg Tales

Featured Replies

Geplaatst:
comment_378382

Als je hem opslaat van uit Photoshop moet je hem opslaan als .bmp of .tga, heb je dat wel gedaan?

Misschien dat je dit stom vind dat ik dit vraag maar de meeste antwoorden liggen dichterbij dan je denkt ;).

Geplaatst:
  • Auteur
comment_378388

Ik sla hem ook altijd op als .Bmp

Maar .Tga heb ik nog niet geprobeerd.

Mss hier ook antwoord op ?

Als ik ingame ga kijken, ziet het er pixelachtig uit, Hoe maak ik dit 'Strak'?

Mvg Tales.

Geplaatst:
comment_378392

Ik heb steeds het zelfde probleem. Ik weet niet hoe dit komt. Ik doe het volgende:

Ik sla de afbeelding op uit PS. (.bmp)

Dan open ik paint een nieuw document.

Open tegelijkertijd de afbeelding in paint. Zodat je 2X paint hebt lopen.

Selecteer dan je afbeelding. Kopieer ze.

En dan plak je ze in het nieuw paint document. En dan opslaan als.

Ook als .bmp. Dan werkt het bij mij wel.

Geplaatst:
comment_378402

Probeer hem gewoon eens als .tga op te slaan vanuit Photoshop. Dat verhelpt ook gelijk het pixelactige plaatje aangezien .tga betere kwaliteit is als .bmp.

En het word uiteraard nog pixelactiger als je je texture vanuit paint opslaat, dan word de kwaliteit door paint zeg maar gecompressed.

Geplaatst:
comment_379901

Hmmmm.... Had toch wel van Mod's verwacht dat ze dit weten....

Het bekende probleem is gewoon dat de .BMP van PS, iets anders als die van de .BMP van Paint, en het probleem is nou juist dat GTA niet de .BMP van PhotoShop leest.

Je moet dus gewoon je PhotoShop file opslaan als .GIF of .JPEG, en hem openen in Paint, en hem daarop opslaan als .BMP. Je kan hier krijgen, dat er komt te staan, dat de kwaliteit niet goed blijft, er zijn 4 .BMP, 1tje daarvan is de juiste, dus je moet ze allemaal proberen, totdat je de goede krijgt.

Veel Suc6 ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.