Geplaatst: 31 maart 200619 jaren comment_378379 Als ik een Texture edit met PS, Wil die hem niet laden bij Txd Workshop. Ik moet hem altijd eerst geedit hebben met Paint! Weet iemand een andere oplossing zodat ik de Texture niet meer hoef te editten met Paint ? p.s als ik Ingame ga kijken, ziet het eraltijd pixelachtig uit, Hoe maak ik dit 'Strak'? Mvg Tales
Geplaatst: 31 maart 200619 jaren comment_378382 Als je hem opslaat van uit Photoshop moet je hem opslaan als .bmp of .tga, heb je dat wel gedaan? Misschien dat je dit stom vind dat ik dit vraag maar de meeste antwoorden liggen dichterbij dan je denkt .
Geplaatst: 31 maart 200619 jaren Auteur comment_378388 Ik sla hem ook altijd op als .Bmp Maar .Tga heb ik nog niet geprobeerd. Mss hier ook antwoord op ? Als ik ingame ga kijken, ziet het er pixelachtig uit, Hoe maak ik dit 'Strak'? Mvg Tales.
Geplaatst: 31 maart 200619 jaren comment_378392 Ik heb steeds het zelfde probleem. Ik weet niet hoe dit komt. Ik doe het volgende: Ik sla de afbeelding op uit PS. (.bmp) Dan open ik paint een nieuw document. Open tegelijkertijd de afbeelding in paint. Zodat je 2X paint hebt lopen. Selecteer dan je afbeelding. Kopieer ze. En dan plak je ze in het nieuw paint document. En dan opslaan als. Ook als .bmp. Dan werkt het bij mij wel.
Geplaatst: 31 maart 200619 jaren comment_378402 Probeer hem gewoon eens als .tga op te slaan vanuit Photoshop. Dat verhelpt ook gelijk het pixelactige plaatje aangezien .tga betere kwaliteit is als .bmp. En het word uiteraard nog pixelactiger als je je texture vanuit paint opslaat, dan word de kwaliteit door paint zeg maar gecompressed.
Geplaatst: 31 maart 200619 jaren Auteur comment_378453 Nog een vraag. Weet iemand een Gebouw wat HELEMAAL te texturen is ? + Txd file (naam)
Geplaatst: 1 april 200619 jaren comment_378515 Nog een vraag.Weet iemand een Gebouw wat HELEMAAL te texturen is ? + Txd file (naam) ik vind in San fiero, Jonson garage 't leuks! Dit is mijne bijvoorbeeld:...
Geplaatst: 1 april 200619 jaren comment_378697 @.Tales. : Alle gebouwen zijn voledig texturebaar hoor... Bijvoorbeeld de savehouse in Grove St. Die heet contachou1_lae2.txd . Greetz
Geplaatst: 1 april 200619 jaren Auteur comment_379537 Gta Edit mijn korste post ooit Bewerkt: 1 april 200619 jaren door .Tales.
Geplaatst: 2 april 200619 jaren comment_379901 Hmmmm.... Had toch wel van Mod's verwacht dat ze dit weten.... Het bekende probleem is gewoon dat de .BMP van PS, iets anders als die van de .BMP van Paint, en het probleem is nou juist dat GTA niet de .BMP van PhotoShop leest. Je moet dus gewoon je PhotoShop file opslaan als .GIF of .JPEG, en hem openen in Paint, en hem daarop opslaan als .BMP. Je kan hier krijgen, dat er komt te staan, dat de kwaliteit niet goed blijft, er zijn 4 .BMP, 1tje daarvan is de juiste, dus je moet ze allemaal proberen, totdat je de goede krijgt. Veel Suc6
Geplaatst: 2 april 200619 jaren Auteur comment_379957 Het werkt nu ook al als ik bij Photoshop opsla als .Tga .. Maar iemand Muur Texture ?!
Als ik een Texture edit met PS, Wil die hem niet laden bij Txd Workshop.
Ik moet hem altijd eerst geedit hebben met Paint!
Weet iemand een andere oplossing zodat ik de Texture niet meer hoef te editten met Paint ?
p.s als ik Ingame ga kijken, ziet het eraltijd pixelachtig uit, Hoe maak ik dit 'Strak'?
Mvg Tales